אא

20 מיליון נוסעים עברו בטרמינל 5 בהית'רו בשנה הראשונה לפעילותו

שנה לאחר פתיחת הטרמינל מדווחת חברת התעופה בריטיש איירווייס על שביעות רצון הלקוחות ועל שיפור במועדי ההמראות והטיפול במזוודות. נוסעי החברה, על פי סקר שנערך, מגדירים את הטרמינל כרגוע, שמח ומרשים.

טרמינל 5, שיציין שנה לפתיחתו ביום שישי הקרוב , מספק ללקוחות החברה חוויית טיסה טובה ביותר ובנוסף, חברת התעופה רושמת את נתוני הדיוק במועדי ההמראות והטיפול במזוודות הטובים ביותר מזה כעשור: במרבית הימים למעלה מ- 90% מטיסות החברה המריאו בזמן, והמזוודות הגיעו במהירות גדולה, כך שלקוחות רבים מצאו את המזוודות מחכות להם על המסוע מיד לאחר שעברו את דלפקי ההגירה.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "במהלך 12 החודשים האחרונים הטסנו יותר מ- 20 מיליון נוסעים דרך הטרמינל בלמעלה מ- 154 אלף טיסות. הלקוחות מאד אוהבים את תהליכי הצ'ק אין המהירים, את עיצוב הפנים המואר והמרווח, את היעדר התורים, המעברים החלקים בין הטיסות והטרקלינים המפוארים שלנו. הפעילות שלנו בטרמינל 5, ביחד עם המשוב החיובי שאנו מקבלים מלקוחותינו, מספקים לנו יתרון תחרותי אמיתי כיום, שהוא קריטי באווירה הכלכלית הקשה כיום, שמשפיעה על כל ענף התעופה."

בשנה הראשונה לפעילות הטרמינל, שעלות הקמתו הסתכמה ב- 4.3 מיליארד ליש"ט, עברו בו למעלה מ- 20 מיליון נוסעים, ולמעלה מ- 1.85 מיליון לקוחות השתמשו בששת הטרקלינים שבטרמינל, שנבנו בעלות של 60 מיליון ליש"ט.

לקוחות חברת התעופה הבריטית סיפקו בתקופה הזו את המשוב החיובי ביותר בתולדות ההיסטוריה של החברה, כאשר למעלה מ- 75% מהנוסעים בו ציינו כי הם מרוצים ביותר מחברת התעופה. בסקר שערכה בריטיש איירווייס לאחרונה בקרב כ- 3,000 נוסעים אשר עברו בטרמינל, היא ביקשה מהם להגדיר אותו במילה אחת, ו- 85% מהנסקרים השתמשו במילים: רגוע, שמח או מרשים על מנת לתאר את החוויה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: