אא

bmi מוסיפה טיסה יומית שניה

עם הפעלת טיסה יומית שנייה בקו תל אביב - לונדון מציעה החברה ללקוחותיה העסקיים מגוון של אפשרויות יחודיות . נייג'ל טרנר, מנכ"ל החברה העולמי: "איננו חוששים מתחרות יש לנו מוצר מצויין בכל המחלקות וכעת גם ללקוחות העסקיים בישראל, אך אם בשל המיתון בעולם נצטרך לקחת נוסעים מחברות אחרות זה מה שנעשה".

Shutterstock Shutterstock

bmi ציינה הבוקר במפגש עיתונאים  חגיגי  את שנת פעילותה הראשונה וכן הפעלת טיסה יומית שנייה החל מהיום, שמותאמת במיוחד ללוח הזמנים של אנשי עסקים, בה אפשרות לטוס בבוקר ולחזור מלונדון בערב. במסיבת העיתונאים נכחו בין היתר מנכ"ל החברה העולמי נייג'ל טרנר, קתרין גרשון דיירקטורית שיווק ומכירות של החברה,סבסטיאן ויינשטיין מנכ"ל החברה בישראל וכן אפריים פורטיס נשיא חברת אופן סקיי.

בנוסף לטיסה היומית השנייה בקו תל אביב לונדון שתחילתה היום, הודיעה החברה כי החל מה 3 למאי, יתחיל לפעול בקו ללונדון מטוס האיירבוס 330 המכיל 218 מושבים, מהם 18 במחלקת עסקים עם מושבי מיטה, חופה פרטית, שף פרטי ועוד, 30 מושבים במחלקת premium economy ועוד 170 מושבים במחלקת תיירים כולל מסכים אישיים ומערכת בידור משוכללת.

 

ואם כל זה לא מספיק ,החברה אף השיקה שירות חדש של נהג פרטי, הכולל הסעה מהבית או המשרד בארץ עד ליעד הסופי בלונדון. נייג'ל טרנר, מנכ"ל החברה העולמי, שהגיע במיוחד לאירוע, הביע שביעות רצון מפעילות הקו ומהתוצאות של השנה הראשונה. "איננו חוששים מתחרות יש לנו מוצר מצויין, אנחנו מתמקדים  בשוק עיסקי ויש לנו מוצר מצויין לכל הלקוחות, אך אם בשל המיתון בעולם נצטרך לקחת נוסעים מחברות אחרות זה מה שנעשה". טרנר לא פסל קוד שייר עם חברה ישראלית וציין שהאפשרות כבר עלתה במפגש עם גדעון סיטרמן, מנכ"ל משרד התחבורה. "חברות הלואו קוסט לא מטרידות אותנו" אמר טרנר, "אני לא מאמין שיגיעו לישראל במצב הנוכחי, אנחנו מתכוננים להיות פה זמן רב. ישראל והמזרח התיכון חשובים לנו, אנחנו נהיה טובים מהמתחרים בשירות ובאוכל".

טרנר הוסיף:"החל מהיום אנחנו מציעים לנוסע הישראלי שתי טיסות יומיות עם לוח זמנים הטוב ביותר בקו עם לוח זמנים שהותאם במיוחד לצרכיו של איש העסקים הישראלי".

סבסטיאן ויינשטיין, מנכ"ל bmi בישראל, אמר ל"פספורטניוז": "המספרים שלנו בשנה האחרונה מצויינים, למעלה מ- 80% ובחודשים הקרובים אנחנו בתפוסה כמעט מלאה,השירות המצויין שלנו,המטוסים החדשים בהחלט עזרו לנו להיכנס היטב לשוק, ללא ספק קיבלנו  גם הרבה לקוחות מבריטיש איירווייז".

bmi החלה לטוס לישראל במרץ 2008 עם טיסה יומית בקו לונדון-תל אביב באמצעות איירבוס 321 הכולל 149 מושבים.

החברה  מפעילה רשת של 18 נתיבים למזרח התיכון, מאבו דאבי דרך טהרן ודמשק, ביירות וקהיר ומפעילה כ - 1,700 טיסות שבועיות ל- 36 יעדים ברחבי בריטניה, אירופה, המזרח התיכון, אסיה, אפריקה, ארה"ב והאיים הקריבים, באמצעות צי של  54 מטוסים והיא חברה בסטאר אליינס. טרמינל 1 בנמל  התעופה הית'רו הוא הבית של החברה .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: