Shutterstock
חברת סאן דור, הוסיפה בראשית השבוע מטוס שלישי לצי החברה.
לדברי מנכ"ל סאן דור, בצלאל קרבט, החליטה הנהלת החברה לחכור מטוס שלישי מדגם בואינג 757 עם 215 מקומות, כחלק מהאסטרטגיה שלה להגדיל את פעילות החברה בהפעלת טיסות סדירות ליעדים שונים במקביל להפעלת טיסות השכר הקבועות לארצות כגון: צרפת, גרמניה, איטליה, אנגליה, פורטוגל, ספרד ומדינות אגן הים התיכון.
"עד כה כבר קבלנו אישורים ממשרד התחבורה להפעיל טיסות סדירות ל- 7 יעדים ביניהם, זאגרב, ברטיסלאבה, אנטליה, סוצ'י, רוסטוב, פרנקפורט ודיסלדורף, כאשר ליעד הראשן - זאגרב, נפעיל את הטיסה הסדירה הראשונה ב- 15 באפריל. אין לי ספק שבמהלך 2009, סאן דור תגדיל עוד יותר את פעילותה, תצרף מטוס רביעי כאשר היעד העומד בפני הוא להביא לגידול במספר הנוסעים אשר תוך תקופה קצרה יהפוך את סאן דור להיות חברת התעופה השנייה בגודלה, אחרי אל על, בנמל התעופה בן גוריון", אמר בצלאל קרבט.
לדברי מנכ"ל סאן דור, בצלאל קרבט, החליטה הנהלת החברה לחכור מטוס שלישי מדגם בואינג 757 עם 215 מקומות, כחלק מהאסטרטגיה שלה להגדיל את פעילות החברה בהפעלת טיסות סדירות ליעדים שונים במקביל להפעלת טיסות השכר הקבועות לארצות כגון: צרפת, גרמניה, איטליה, אנגליה, פורטוגל, ספרד ומדינות אגן הים התיכון.
"עד כה כבר קבלנו אישורים ממשרד התחבורה להפעיל טיסות סדירות ל- 7 יעדים ביניהם, זאגרב, ברטיסלאבה, אנטליה, סוצ'י, רוסטוב, פרנקפורט ודיסלדורף, כאשר ליעד הראשן - זאגרב, נפעיל את הטיסה הסדירה הראשונה ב- 15 באפריל. אין לי ספק שבמהלך 2009, סאן דור תגדיל עוד יותר את פעילותה, תצרף מטוס רביעי כאשר היעד העומד בפני הוא להביא לגידול במספר הנוסעים אשר תוך תקופה קצרה יהפוך את סאן דור להיות חברת התעופה השנייה בגודלה, אחרי אל על, בנמל התעופה בן גוריון", אמר בצלאל קרבט.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}