אא

יאט"א חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ארגון חברות התעופה הרוסיות

ההסכם שנחתם היום במוסקבה בין ג'ובאני ביסיניאני, יו"ר יאט"א וטטיאנה אנודינה, יו"ר ועדת התעופה הפנים ארצית [IAC], מאפשר להכיל את כללי הבטיחות של יאט"א על חברות התעופה הרוסיות.

Shutterstock Shutterstock
יאט"א הודיעה היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם ועדת התעופה הפנים ארצית , לשיפור בטיחות התעופה בחבר המדינות העצמאיות .

ההסכם, שנחתם במוסקבה בין טטיאנה אנודינה, יו"ר IAC וג'ובאני ביסיניאני, מנכ"ל ויו"ר יאט"א, מאפשר להכיל על החברות ב- IAC את סטנדרטי האבטחה השונים של יאט"א, כגון: בקרת ניהול האבטחה , מערכת ניהול התעופה המשולב , בקרת בטיחות ביצועי קרקע ויוזמות דומות נוספות.

ג'ובאני ביסיניאיני, יו"ר ומנכ"ל יאט"א, אמר כי "הבטיחות בעדיפות העליונה אצלנו והיישום של CIS הרבה מתחת לממוצע. כל חברות התעופה של יאט"א – כולל 15 חברות ב- CIS רשומות ב- IOSA. אני מצפה לעבוד קרוב ל- IAC לעזור להעלות את הרף של הבטיחות באיזור ע"י קידום IOSA וסטנדרטים גלובליים נוספים של יאט"א".

"בנוסף ל- IOSA, שתי תוכניות נוספות של יאט"א עוזרות לשנות את נוף התעופה הרוסית – 100% e-ticketing ותכנית החיוב וההתחשבנות הפתוחה של יאט"א. אלו יסודות מוצקים להצלחה. בזמן הזה של משבר – לתעשייה העולמית וגם לתעופה הרוסית – יש לנו מכשולים רבים", הוסיף ביסיניאיני.

ביסיניאני, שמבקר ברוסיה לציון שלב חדש במעורבות של יאט"א בתעופה הרוסית, נפגש עם איגור לוויטין, שר התחבורה הרוסי, לדיון בתוכנית עבודה עם משרד התחבורה הרוסי בנושאים שונים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: