שביעות רצון בדלתא למרות הפסד ברבעון הראשון
אמנם הפעילות השוטפת של החברה הייתה רווחית, דלתא הפסידה 693 מיליון דולר, בעיקר מתנודות במחירי הדלק ומהשקעה באיחוד עם נורת'ווסט איירליינס. מנכ"ל דלתא: "למרות המיתון והמשבר הכלכלי העוצמה הבסיסית של דלתא אפשרה לנו לעבור את הרבעון הראשון של השנה בצורה טובה".
Shutterstock
חברת התעופה האמריקאית דלתא, חברת התעופה הגדולה בעולם לאחר האיחוד עם נורת'ווסט איירליינס, מדווחת על תוצאות טובות למדי ברבעון הראשון של 2009.
ההפסד הנקי של 693 מיליון דולר נובע משתי הוצאות מרכזיות: הוצאות נוספות על דלק בסך של 684 מיליון דולר והוצאה של 100 מיליון דולר על הפעילות לצורך האיחוד עם נורת'ווסט. לולא שתי הוצאות מרכזיות אלה הייתה מסיימת דלתא את הרבעון הראשון של 2009 ברווח.
ראוי לציין כי תהליך האיחוד עם נורת'ווסט עדיין לא הושלם ודלתא צפויה להשקיע בו לפחות 500 מיליון דולר במהלך 2009.
"למרות המיתון והמשבר הכלכלי העוצמה הבסיסית של דלתא אפשרה לנו לעבור את הרבעון הראשון של השנה בצורה טובה", אמר ריצ'רד אנדרסון, מנכ"ל דלתא, וציין: "אנחנו ממוקדים כעת בתהליך קבלת החלטות בנושאים של קיבולת, עלות ההוצאות וההון העצמי ובמציאת מקורות חדשים להכנסות."
ההפסד הנקי של 693 מיליון דולר נובע משתי הוצאות מרכזיות: הוצאות נוספות על דלק בסך של 684 מיליון דולר והוצאה של 100 מיליון דולר על הפעילות לצורך האיחוד עם נורת'ווסט. לולא שתי הוצאות מרכזיות אלה הייתה מסיימת דלתא את הרבעון הראשון של 2009 ברווח.
ראוי לציין כי תהליך האיחוד עם נורת'ווסט עדיין לא הושלם ודלתא צפויה להשקיע בו לפחות 500 מיליון דולר במהלך 2009.
"למרות המיתון והמשבר הכלכלי העוצמה הבסיסית של דלתא אפשרה לנו לעבור את הרבעון הראשון של השנה בצורה טובה", אמר ריצ'רד אנדרסון, מנכ"ל דלתא, וציין: "אנחנו ממוקדים כעת בתהליך קבלת החלטות בנושאים של קיבולת, עלות ההוצאות וההון העצמי ובמציאת מקורות חדשים להכנסות."
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}