אא

אל על במבצע לשבוע העצמאות: "בשבילכם ובשביל החיילים"

במסגרת המבצע, שיערך בשיתוף האגודה למען החייל, תתרום אל על לרווחת חיילי צה"ל 10 דולר מכל כרטיס טיסה אשר יירכש במהלך שבוע העצמאות, לטיסות היוצאות עד סוף 2009. אל על שואפת להגיע לתרומה של כמיליון ₪.

המבצע יחל ביום א', ה- 26 באפריל בשעה 08:00 בבוקר, ויימשך במשך כל שבוע העצמאות עד מוצאי שבת ה- 2 במאי בחצות. ביום העצמאות עצמו, תקיים אל על מטס הצדעה אווירי מעל חופי המדינה, ובנוסף החברה משתפת פעולה עם הקרן הפילנטרופית ג'נסיס להטסת 600 חיילים בודדים במטוסי אל על למשפחותיהם בחו"ל. המבצע יכלול את כלל כרטיסי הטיסה אשר יירכשו בתקופת המבצע, לטיסות אל על מישראל עד סוף 2009, למעט כרטיסי "אל על ספונטאני" וכרטיסי בונוס במועדון הנוסע המתמיד.

חיים רומנו מנכ"ל אל על: "ביום העצמאות ה- 61 למדינת ישראל, אנו גאים לקיים מבצע שכל כולו קודש לרווחתם ולטובתם של חיילי צה"ל. כחברה לאומית אנו רואים כמטרה עליונה את הצורך לשלב בין פעילותנו המסחרית לבין תמיכתנו במשימות לאומיות. לפני מספר חודשים יצאנו במבצע בשיתוף פעולה עם האגודה למען החייל ועם חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על, להטסתם של חיילים בודדים שלחמו במבצע "עופרת יצוקה". המבצע הוכתר בהצלחה אדירה ונאספה כמות נקודות המאפשרת להטיס מאות חיילים בודדים. הפעם אנו מקווים לגייס באמצעות כרטיסי הטיסה שיירכשו סכום של כמיליון ש"ח שישמש לרווחתם ולהנאתם של חיילים. נוסעינו ירוויחו בכך פעמיים – גם ייהנו מטיסה לחו"ל במטוסי אל על וגם יידעו כי באמצעות כרטיס הטיסה הם סייעו לנו לתרום לרווחתם של חיילי צה"ל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: