אא

ישראייר תעניק את החסות הראשית לתערוכת צילום שתפתח במוסקבה ביום העצמאות

התערוכה, שתוצג ברחבי העולם, כוללת את צילומיהם של זיו קורן, דוד רובינגר ואחרים, מציגה את תולדות מדינת ישראל מהקמתה ועד היום. צפויים לבקר בתערוכה אלפים, ביניהם נכבדי הקהילה העסקית במוסקבה.

Shutterstock Shutterstock
הפתיחה החגיגית של תערוכת התמונות הישראלית תיערך ב- 28 באפריל - ערב יום העצמאות, במוסקבה. הצפי הוא כי יבקרו בתערוכה אלפי אנשים, כולל נכבדי הקהילה העסקית במוסקבה. התערוכה תוצג במוסקבה כחודש ימים, במהלכם היא תנוייד בין מקומות מרכזיים ברחבי העיר, ולאחר מכן היא תועבר למדינות נוספות בעלות משקל רב בזירה הבינלאומית, ביניהן: ארה"ב, אוסטרליה וקנדה.

התערוכה כוללת תמונות המתארות את התפתחות מדינת ישראל ומאורעותיה מהקמתה ועד היום: החל מתקופת ההעפלה, ועד לקדמה הטכנולוגית של שנות ה- 2000, המתבטאת במגדלי הייטק בתל-אביב. התערוכה הינה פעילות פילנתרופית של המציגים בה ומארגניה, ומטרתה קידום תדמיתה של מדינת ישראל בעולם, לרבות בקרב יהודי התפוצות. בתערוכה משתתפים צלמים מובילים מישראל כמו דוד רובינגר, זיו קורן ועוד.

גיא רוזן, יו"ר קבוצת ישראייר: "הענקת החסות לתערוכה היא נדבך נוסף בחיזוק הקשרים בין חברת ישראייר לרוסיה, המהווה יעד אסטרטגי עבורנו. בנוסף, כחברה ישראלית-שורשית, אנו שמחים לתרום את חלקנו למען מדינת ישראל ולתת את חסותנו על תערוכה שנועדה לשפר את דימויה של המדינה בקרב מדינות העולם".

בנוסף, ישראייר תטיס לפתיחה החגיגית במוסקבה את חברי להקת "אשכנויז", אשר ינגנו מוזיקה יהודית אותנטית, במהלך התערוכה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: