אא

לופטהנזה מחדשת את הקו בין מינכן לתל אביב

יואכים שטיינבך, המנהל האזורי של לופטהנזה, לרגל פתיחת הקו למינכן: "הקו החדש למינכן הינו בשורה של "אביב חדש" ללופטהנזה וללקוחתנו בישראל ובעולם".

Shutterstock Shutterstock

לופטהנזה מחדשת הבוקר את הקו החדש שלה בין מינכן לתל אביב ומציעה, בנוסף לטיסותיה היומיות לפרנקפורט, טיסות בין מינכן לתל אביב, המוצעות בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי.

במפגש עיתונאים לרגל חידוש הקו אמר יואכים שטיינבאך, סגן נשיא לופטהנזה ומנהל המכירות האיזורי, שהגיע במיוחד לרגל האירוע, כי מדובר "בבשורה של "אביב חדש" ללופטהנזה וללקוחותיה בארץ וברחבי העולם".

שטיינבאך הוסיף ואמר, שקו הטיסה החדש הינו ביטוי נוסף למחוייבות ארוכת הטווח של לופטהנזה לתעשיית התיירות ולקוחותיה בישראל, וכי "אנו רואים בחידוש הקו, דווקא בעיתוי הנוכחי, צעד של אמון ומחוייבות, המבטא את ההישיגם שלנו בארבעים שנות פעילותנו בישראל". שטיינבאך אף שיבח את עופר קיש על הצלחת הקו לתל אביב.




עופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל ויואכים שטיינבאך,
סגן נשיא לופטהנזה ומנהל המכירות האיזורי



לופטהנזה מציעה כעת 18 טיסות שבועיות לשני נמלי הבית בפרנקפורט ומינכן. תוספת 4 טיסות בשבוע למינכן, ל- 14 טיסות השבועיות הקיימות כבר לפרנקפורט, מבטאת תוספת של 20% בהיצע המושבים בקו בין ישראל לגרמניה, בהשוואה לשנה האחרונה.

שדה התעופה במינכן ע"ש פרנץ שטראוס משמש כצומת שני בחשיבותו לפעילות לופטהנזה בגרמניה ובשנת 2008 עברו בו יותר מ- 34 מיליון נוסעים. לאירוע לציון פתיחת הקו הגיעה גם קורינה בורן, מנהל המכירות של שדה התעופה של מינכן, שסיפרה על מגוון האפשרויות שבשדה התעופה וכן על השירותים שמציע טרמינל 2, שהינו הטרמינל לטסים בקו לתל אביב.



בתום מסיבת העיתונאים אמר עופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל, בתגובה להוזלת המחירים של אל על על הקו למינכן כפי שהתפרסם היום, כי לופטהנזה ערוכה היטב להתחרות על הקו ואינה חוששת משום תחרות עם כל חברה.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: