אא

נמל התעופה חיפה יסגר החל מיום חמישי לצורך ביצוע עבודות לשדרוג הבטיחות

במסגרת העבודות יכרה מעבר תת קרקעי, אשר ישפר את הבטיחות בנמל התעופה ויאפשר להולכי הרגל לחצות את המסלול בצורה בטוחה. נמל התעופה צפוי לשוב לפעילות ב- 1 ביולי 2009.

Shutterstock Shutterstock
רשות שדות התעופה ממשיכה במאמצים לשדרוג הבטיחות בשדות התעופה ברחבי הארץ. במסגרת פרוייקט לשיפור הבטיחות, תכרה מנהרה תת קרקעית, מתחת למסלול ההמראות והנחיתות בנמל התעופה בחיפה, באורך של 80 מטר. המעבר התת קרקעי יאפשר להולכי רגל לחצות את המסלול מצדו האחד של הבסיס הצבאי לצדו השני. הפרוייקט יבוצע בעלות של כ- 5 מיליון ש"ח.

לצורך העבודות ייסגר לפעילות נמל התעופה בחיפה מיד לאחר יום העצמאות, ביום חמישי ה- 30 באפריל 2009 עד – 1 ביולי 2009 .

העבודות בפרוייקט יכללו: הנמכת מפלס מי תהום, פירוק האספלט של המסלול, חפירה לעומק של כ- 6 מטרים, איטום, איוורור, ניקוז, וכו'. במסגרת הפרוייקט, יותקנו גם מתקני נגישות נעזרים משני צידי המעבר, לטובת המשתמשים הנעזרים.

מתוך רצון לצמצם את משך זמן העבודות, הנחתה רש"ת את הקבלן המבצע לעבוד 24 שעות ביממה. עבודות החפירה והבנייה של המעבר התת קרקעי יחלו, כאמור, מיד לאחר יום העצמאות ויתבצעו במהלך כחודשיים עד לסוף חודש יוני - תחילת עונת התיירות של הקיץ. בחודשי הקיץ מתקיימת בנמל בחיפה פעילות בינלאומית ערה של טיסות שכר במטוסים קטנים ובינוניים מסוג ססנה 172, ססנה 337, דאש - 7 ומטוסי ATR ליעדי נופש בקפריסין, תורכיה ואיי יוון. כמו כן מתקיימות בנמל התעופה טיסות פנים ארציות.

קובי מור, מנכ"ל רש"ת, אמר: "רש"ת רואה בבטיחות הטיסה חשיבות עליונה. פרוייקט כריית המנהרה להולכי רגל בנמל התעופה בחיפה יתרום לבטיחות הטיסה ולבטיחותם של הולכי הרגל".

יציין כי בשנת 2008 עברו בנמל התעופה בחיפה 64,809 נוסעים ב- 13,627 טיסות בינלאומיות ופנים ארציות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: