אא

יאט"א במסר מרגיע: ארגון הבריאות העולמי לא הטיל מגבלות על נסיעות

ארגון חברות התעופה פרסם היום מסר לפיו חברות התעופה מוכנות לשפעת העופות: במטוסים יש את הציוד והאמצעים כדי לשמור על בטחון הסביבה, מבחינת איוורור וחיטוי במטוסים ומבחינת הנחיות לצוות לגבי טיפול במקרים של אנשים שאולי חלו במהלך הטיסה.

Shutterstock Shutterstock
הארגון הבינלאומי של חברות התעופה הדגיש שחברות התעופה מוכנות להעלאת דרגת הכוננות, בעקבות החלטת ארגון הבריאות העולמי להעלות לדרגה 5 את תוכניות ההתכוננות למגיפה.

יאט"א עובדת בשיתוף עם ארגון הבריאות העולמי להכנת חומר הסברתי עבור הצוותים האוויריים. "אנחנו פועלים לפי עצת ארגון הבריאות העולמי. ביטחון הנוסעים והצוות בעדיפות עליונה אצלנו. אנשים שעולים על המטוסים צריכים להיות בטוחים בשני דברים: אחד, אפילו בתנאים רגילים, למטוסים יש את הציוד והאמצעים כדי לשמור על בטחון הסביבה. לדוגמא, למטוסים מודרנים יש מערכת איוורור דומה לזו שיש בבתי חולים, המטוסים מחוטאים באופן קבוע, כחלק משגרת הנקיון והצוות מתורגל בטיפול בנוהל עבור נוסעים שאולי חלו במהלך הטיסה. שנית, שנים של תכנון לאפשרות של שפעת תעופתית הכינו את התעשייה להתמודדות יעילה עם המצב שהתגלה בהתאם להמלצות ארגון הבריאות העולמי", אמר ג'ובאני ביסיניאני, יו"ר ומנכ"ל יאט"א.

המלצות ארגון הבריאות העולמי לא כוללות הגבלות על נסיעות רגילות או סגירת גבולות. ההמלצות הן לנקוט זהירות. עבור אנשים חולים לדחות נסיעות בינלאומיות ועבור אנשים שפיתחו סימפטומים בעקבות נסיעה בינלאומית לפנות לקבלת טיפול רפואי, בהתאם להנחיות הרשויות המקומיות.

"ארגון הבריאות העולמי הוא הסמכות העולמית. הארגון לא ממליץ על הגבלות על נסיעות. אנו מקווים שממשלות יקבלו החלטות ויתאימו את פעולותיהם בהתאם להמלצות הארגון", הוסיף ביסיניאני.

עם זאת, מספר ממשלות מסדירות נוהלי כניסה לארץ, שעלולים ליצור בלבול אצל הנוסעים. בארגון אוספים נתונים לגבי דרישות חדשות והנוסעים יכולים להתעדכן באמצעות האתר של: מרכז הנסיעות של יאט"א.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: