ארקיע תקצה שטחי פרסום במטוסיה
המהלך צפוי להכניס לחברת התעופה כשלושה מילון שקלים בשנה. עד היום נוסעי החברה נחשפו למודעות רק בעיתונים, שחולקו לנוסעים בטיסות השונות.
Shutterstock
ארקיע תקצה שטחי פרסום בצי מטוסיה, בטיסות הבינלאומיות ובטיסות הפנים לאילת וחיפה. המהלך צפוי להכניס לחברה כשלושה מיליון שקלים בשנה, כאשר חלק מההכנסות יוקצה למימון הטבות לנוסעי החברה ללא תשלום. בין ההטבות המתוכננות: עיתונים יומיים, שלגונים, מגזינים ומתנות לילדים, כגון חוברות צביעה ומטוסים מתנפחים.
עד היום נוסעי ארקיע נחשפו לפרסומים בעיתון "קו רקיע" בלבד, אולם לאור הצלחת שיתוף הפעולה עם תוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון", שבמסגרתו נחשפו למעלה ממאה אלף נוסעים בחודש לתכני התוכנית במטוסי החברה, הוחלט לאפשר חשיפה גם באמצעות באנרים בתוך המטוסים ועל מסועי המזוודות.
דודו מחלב, משנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשנל, מסר בתגובה: "לאור הביקושים וההצעות ממותגים מובילים לקחת חלק בפרסום במטוסים, ארקיע נענתה לבקשתם. חלק מההכנסות ישמשו להטבות לנוסעים, ללא תשלום, במהלך הטיסה".
עד היום נוסעי ארקיע נחשפו לפרסומים בעיתון "קו רקיע" בלבד, אולם לאור הצלחת שיתוף הפעולה עם תוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון", שבמסגרתו נחשפו למעלה ממאה אלף נוסעים בחודש לתכני התוכנית במטוסי החברה, הוחלט לאפשר חשיפה גם באמצעות באנרים בתוך המטוסים ועל מסועי המזוודות.
דודו מחלב, משנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשנל, מסר בתגובה: "לאור הביקושים וההצעות ממותגים מובילים לקחת חלק בפרסום במטוסים, ארקיע נענתה לבקשתם. חלק מההכנסות ישמשו להטבות לנוסעים, ללא תשלום, במהלך הטיסה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}