אא

פינאייר מצטרפת למאבק בזיהום הסביבתי

חברת התעופה הודיעה על הצטרפותה לקבוצת AGD, המאגדת חברות וארגוני תעופה שפועלים בשיתוף פעולה במאבק בפליטת הגאזים הרעילים ממנועי מטוסים. סגן נשיא פינאייר: "יש להגיע לידי הסכמים בינלאומיים עולמיים, שיקיפו את כל חברות התעופה בכל אזורי העולם".

Shutterstock Shutterstock
קבוצת AGD פועלת להפחתת שיעורי הפליטה של דו-תחמוצת הפחמן במנועי מטוסים, שגורמת לזיהום ולסכנות בריאותיות. הקבוצה משתפת פעולה עם ארגוני התעופה הבינלאומיים יאט"א ואייקא"ו ועם גופים שונים של האו"ם הנאבקים בזיהום סביבתי, ומאגדת את חברות התעופה אייר פראנס, קלמ, בריטיש איירווייס, קתאי פסיפיק, וירג'ין אטלנטיק, קטאר איירווייז, הנהלת נמלי התעופה של בריטניה ועתה גם את פינאייר.

סגן נשיא פינאייר, קאטי טמקי, הודיע בהלסינקי כי "על מנת להגיע להישגים של ממש במאבק להפחתת שיעורי פליטת גאזים, יש להגיע לידי הסכמים בינלאומיים עולמיים, שיקיפו את כל חברות התעופה בכל אזורי העולם. אין די בכך שמגיעים להסכמים באזור מסויים או אצל חברות תעופה מסויימות, שהרי התנועה האווירית מקיפה את כדור הארץ כולו. הרעיון הוא להגיע לידי הסכמים, קביעת אמות מידה ויעדים להפחתת פליטת הגזים בעולם התעופה והתחבורה האווירית כולו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: