אא

ועדת הכלכלה של הכנסת מתחה ביקורת קשה על התנהלות משרד התחבורה

בדיון שהתקיים היום בנושא הורדת דירוג התעופה של ישראל נמתחה ביקורת על התנהלות משרד התחבורה בכל הקשור לרשות התעופה האזרחית. יו"ר הוועדה, אופיר אקוניס: "מאמין שדירוג התעופה של ישראל יחזור עד סוף שנת 2009 לדרגה 1".

Shutterstock Shutterstock
ועדת הכלכלה, בראשותו של ח"כ אופיר אקוניס, קיימה היום דיון בנושא הורדת דירוג התעופה של ישראל. הוועדה מתחה ביקורת על ההתנהלות המתמשכת של משרד התחבורה בכל הקשור לרשות התעופה האזרחית . "לדירוג התעופה ישנה חשיבות עליונה ונגיעה לעשרות אלפי צרכנים בחודש. ועדת הכלכלה תעשה את כל הנדרש כדי שהיעד של החזרת דירוג התעופה של ישראל יחזור לקטגוריה 1 במהירות! אחרי סקירת רת"א אני אופטימי שעד סוף השנה הדירוג יעלה מחדש", אמר אקוניס, יו"ר הוועדה.

הוועדה מתחה ביקורת על ההתנהלות המתמשכת של משרד התחבורה לחיזוק רשות התעופה האזרחית, וקבעה כי חיזוק רשות התעופה האזרחית במועד וטיפול דחוף במסקנות ועדת לפידות מדצמבר 2007, כמו בדוחות קודמים בנושא, היה ככל הנראה מונע את הורדת הדירוג של ישראל על ידי ה- FAA, ב- 19 בדצמבר 2008.

כמו כן, הוועדה חיזקה את ידיו של מנהל רשות תעופה אזרחית, גיורא רום, וקראה לממשלה בכלל ולמשרדי האוצר והתחבורה בפרט, לתת לרשות התעופה האזרחית, את כל הכלים הנדרשים כדי שהיא תוכל למלא את משימותיה בצורה המהירה והיעילה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: