אא

אל על מעלה את מחירי תוספת הדלק

חברת אל על מעלה את מחירי תוספת הדלק, בעקבות המשך עליית מחיר הנפט הגולמי, שגבוה כעת בכ- 80% מרמתו בחודש ינואר השנה. המחיר יועלה ב- 5 עד 25 דולר לכיוון, החל מה- 21 במאי.

Shutterstock Shutterstock
עדכון מחיר תוספת הדלק, שמהווה מרכיב במחיר כרטיס הטיסה, יחול אמנם על כל סוגי הכרטיסים הנמכרים לטיסות מישראל, אולם במקביל תפחית אל על את מחירי כרטיסי הטיסה הבסיסיים , הנצרכים בדרך כלל על ידי קהל הנופשים, במספר יעדים - בהם לונדון, פריז ואמסטרדם, תוך שמירה על רמתם הנוכחית גם לאחר עדכון תוספת הדלק.

תוספת הדלק המשולמת בעת מימוש כרטיסי בונוס לא תשתנה ותמשיך לעמוד על רמתה הנוכחית. כמו כן, תישאר תוספת הדלק על רמתה הנוכחית גם בטיסה החדשה של אל על לדרום אמריקה.

שיעורי עדכון תוספת הדלק הם: ליעדים קצרים – $5 לכיוון, ליעדים בינוניים – $10 לכיוון וליעדים ארוכים – $25 לכיוון. העדכון יחול על כרטיסים אשר יירכשו החל מיום ה', ה- 21 במאי. אל על ממליצה לציבור הנוסעים המעוניין ליהנות משיעורי המחירים הנוכחיים להקדים את רכישת הכרטיסים עד למועד העדכון.

עמית לבני, ראש אגף השיווק של אל על: "אנו עדים לעלייה רציפה של מחיר הנפט הגולמי מתחילת השנה. השבוע חצה מחיר הנפט את רמת $60 לחבית, וגבוה כעת בכ- 80% מהרמה של כ- $33 שרשם בינואר, עת הפחתנו את תוספת הדלק לרמות אשר קדמו לעדכון הנוכחי. שיעור העדכון כעת הוא מינימאלי ומתחייב מהתייקרות מחיר הדלק שמהווה את מרכיב ההוצאה המרכזי של חברות התעופה. לצד זאת אנו מקפידים גם כעת לשמור על רמות המחירים האטרקטיביות של הכרטיסים המיועדים לקהל הנופשים - בדגש אלה המתכננים חופשות קיץ משפחתיות - ביעדים כמו לונדון, פריז, הולנד וברזיל. כמו כן אנו נמנעים מלעדכן את תוספת הדלק המשולמת בעת מימוש כרטיסי בונוס על מנת להיטיב עם חברי מועדון הנוסע המתמיד. העדכון יחול רק על כרטיסים אשר יירכשו החל מיום חמישי ה- 21 למאי, כך שיוותר מספיק זמן לאלה המעוניינים להקדים את רכישת הכרטיסים וליהנות מהשיעורים הזולים יותר של תוספת הדלק".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: