אא

ההכנסות במחלקות היוקרה ירדו ב- 35-40% ברבעון הראשון של השנה

עפ"י דיווחי יאט"א המשבר בתעשיית התעופה העולמית נותן את אותותיו בעיקר במחלקות היוקרה. למרות ההוזלות והצמצום בהיקף המושבים, ניכרת ירידה משמעותית בתפוסה ובהכנסות של חברות התעופה מכרטיסי הביזנס והפירסט.

Shutterstock Shutterstock
הירידה במספר הנוסעים במחלקות היוקרה, ביזנס ופירסט, בכלל חברות התעופה הבינלאומיות, לעומת החודשים המקבילים אשתקד, עמדה בחודש מרץ על 19.2% ובחודש פברואר על 21.1%.

באזור אסיה והפסיפיק ובטיסות ארוכות הטווח ניכרת ירידה פחות משמעותית. כמו כן, ניכרים סימנים של התייצבות בירידה בטיסות הטרנס-אטלנטיות ובתוך אירופה.

הירידה במספרי הנוסעים במחלקת התיירות, אקונומי, עמדה על 8.2-8.3% בחודשים פברואר-מרץ. הירידה הכללית במספר הנוסעים ירדה ב- 9.4% בחודש מרץ לעומת 9.6% בפברואר. יחד עם זאת, בשקלול כולל הירידה במרץ התגברה ועומדת על 7-8% לעומת כ- 6% בחודש פברואר.

הירידה המשמעותית ביותר באה לידי ביטוי במחלקות היוקרה. למרות ההוזלות והצמצום בהיקף המושבים, ניכרת ירידה משמעותית בתפוסה ובהכנסות של חברות התעופה מכרטיסי הביזנס והפירסט. ביאט"א מעריכים כי בחודש מרץ ובכל הרבעון הראשון של 2009 ירדו הכנסות חברות התעופה ב- 35-40% במחלקות היוקרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: