תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

המטרה של יו-אס-איירוויס: "להגיע ליותר מטיסה יומית אחת"

החברה האמריקאית משלימה את ההכנות האחרונות לטיסת הבכורה מישראל לפילדלפיה ב- 2 ביולי. מנהלת החברה בישראל, אסתר קסטיאל: "אנחנו זוכים לתגובות אדירות מהסוכנים. אנחנו מאמינים בהם".

Shutterstock Shutterstock
דבר אחד בטוח. חברת התעופה האמריקאית יו-אס-איירוויס ממריאה גבוה גבוה, לפחות מבחינת משרדיה בישראל, הנמצאים בקומה ה- 52 במגדלי משה אביב בר"ג ומשקיפים על כל גוש דן.

החברה משלימה בימים אלה את הכניסה למשרדים החדשים ואת ההכנות לקראת השקת קו הטיסות היומיות בין ת"א לפילדלפיה, החל ב- 2 ביולי. על ההכנות מנצחת אסתר קסטיאל, שעומדת בראש הסניף של החברה בישראל ואחראית על כל מערך המכירות והשיווק שלה. עומד לצידה ומסייע לה בימים אלה אנדרו וימפני, המנהל האזורי של יו-אס-איירוויס.

את הכרטוס וההזמנות תבצע בשלב זה חברת טיים פור טראוול, בראשה עומד מריק סילברמן. אנשי ההזמנות יישבו במשרדי יו-אס-איירוויס בר"ג.

אסתר קסטיאל, 37, אמא לשני ילדים בני שבע ושש, מגיעה לחברה לאחר 12 שנים באייר קנדה. "התחלתי את הדרך בסבנה. אחרי שנה עברתי לאייר קנדה. הייתי בין מקימי המשרד, כמו כאן, פחות או יותר. הייתי 12 שנה בחברה. פנו אליי מ- יו-אס-איירוויס, וראיתי בכך הזדמנות שאסור לפספס. אתגר רציני. אני מאמינה מאד במוצר. הם מאד מאמינים בשוק הישראלי ובדקו היטב את השטח לפני שהגיעו", אמרה קסטיאל.

את מצטרפת לשורה של מנהלות בחברות התעופה השונות הפועלות בישראל?
קסטיאל מחייכת ואומרת: "זה אומר שהנשים עושות טוב. אולי בעתיד תהיה אישה גם ראש ממשלה".

באייר קנדה הייתה קסטיאל יד ימינה של המנכ"ל רות בן-צור, עסקה בשירות לקוחות, מכירות וניהול מכירות.

מה רות אמרה על המעבר שלך?
"היא פרגנה בגדול. זו מחמאה גדולה בשבילי. רות לקחה אותי בגיל 25, כשלא ידעתי שום דבר ולימדה אותי הכל. זה הזמן להמשיך באופן עצמאי".

מה יביא לך סיפוק?
"שנקבל בסוף השנה הודעה, שהקו יהיה רווחי וממשיכים הלאה".

איך תתבצע העבודה מול סוכני הנסיעות?
"אנחנו זוכים לתגובות אדירות מהסוכנים. אנחנו מאמינים בהם. מירב ההשקעה שלנו הולכת לכיוון הסוכנים. למרות שיש לנו אתר, יהיו אותם מחירים באתר ולסוכנים. הם לא יקופחו אצלנו. להיפך".

אנדרו וימפני מדבר בהתלהבות רבה על המוצר, שהם מציעים לשוק הישראלי. אגב, הוא אחראי בחברה על 27 מדינות, חי על המזוודות. הוא גדל בפילדלפיה, אך כשהוא בבית הוא גר בפיניקס. שם נמצא מטה החברה, בה הוא עובד זה עשר שנים. חוץ מישראל, הוא גם מדלג בין אוסטרליה, הודו, ברזיל וכו'.

וימפני מציין את היתרונות של החברה: "מפילדלפיה יש לנו 80 טיסות המשך לכל רחבי ארצות הברית, קנדה, מקסיקו, קוסטה ריקה והאיים הקריביים. אנחנו מציעים דרך הרבה יותר נוחה וקלה כדי להיכנס לארצות הברית. הטיסה תצא מישראל כל יום בשעה 23:15 ותנחת בפילדלפיה בשעה 05:10 למחרת בבוקר. זו הטיסה היחידה באותה שעה, שצריכה לעבור מכס ואת שלטונות ההגירה. וכך למי שיגיע בטיסה זו, צפויה להיות כניסה מהירה וקלה לארצות הברית, הרבה יותר מהירה מאשר בנמלי התעופה של ניו יורק, מיאמי או אטלנטה".

הטיסות של יו-אס-איירוויס יתבצעו במטוסי איירבוס חדישים מדגם A330-200, כאשר במחלקת התיירים 248 מקומות ישיבה ובמחלקת העסקים 20 מקומות נוספים.

מה הציפיות שלך מהשוק הישראלי עם כל התחרות הגדולה המחכה לכם?
"אנחנו חושבים שיש מקום לעוד מתחרה. זה טוב לשוק הישראלי, שעוד חברה נכנסת. יש לנו יתרון גדול על המתחרים האחרים".

מה היתרון?
"אנחנו טסים לשדה תעופה יותר קל. בגלל הכניסה הקלה ושדה התעופה הנוח, הנוסעים יוכלו לבצע את טיסות ההמשך שלהם בטווח זמן מהיר בין 60-70 דקות".

לאיזה סוג נוסעים אתם מכוונים?
"אנחנו מצפים לכל מיני סוגי שוק מישראל לארצות הברית ואותו דבר מארצות הברית לישראל. סטודנטים, אנשי עסקים. יש לא מעט עסקים משותפים בין ישראל לאזור פילדלפיה וכמובן, גם משפחות".

התחרות שלכם בעיקר עם חברת אל על?
"התחרות שלנו עם כולם".

קונטיננטל הכפילה את הטיסות שלה מישראל. כך גם דלתא. מה התוכניות שלכם?
"המטרה שלנו להגיע ליותר מטיסה יומית אחת, וזו תהיה הצלחה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: