אא

מיזוג דלתא-נורת'ווסט: שדרוג השירות בטיסות בינלאומיות

נוסעי מחלקת תיירים יקבלו בירה, יין וארוחת בוקר משודרגת "על חשבון הבית" ונוסעי מחלקת העסקים ייהנו ממנות ראשונות של השף המפורסמת וממבחר יינות מהמאסטר סומליה.

Shutterstock Shutterstock
נוסעי דלתא איירליינס בטיסות בינלאומיות נהנים כיום מחוויית טיסה משודרגת, בשל המיזוג בין חברות התעופה דלתא איירליינס ונורת'ווסט איירליינס, אשר הושקעו בו 500 מיליון דולר. נוסעים במחלקת התיירים של דלתא בטיסות הבינלאומיות ייהנו מבירה ויין חינם במהלך הטיסה וממגוון קוקטיילי הבית של דלתא, בהשראת רנדי גרבר, אשר יוצעו תמורת $7 למשקה. בנוסף, ייהנו הנוסעים מארוחת בוקר חמה משודרגת.

נוסעי מחלקת העסקים של החברה ייהנו מהתפריט המיוחד של השף המפורסמת של דלתא, מישל ברנסטין וממגוון יינות משובחים, שנבחר במיוחד לדלתא, ע"י המאסטר סומליה אנדראה רובינסון. פינוקים נוספים מהם כבר נהנים נוסעי מחלקת העסקים של דלתא, BusinessElite, כוללים כרית גדולה במיוחד ושמיכת "דובט".

"חודש יוני מסמל אבן דרך משמעותית בתהליך המיזוג שלנו עם נורת'ווסט. אנו מציגים בטיסה מוצרים באיכות גבוהה ביותר בטיסות הבינלאומיות של דלתא ונורת'ווסת", מסרה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל והוסיפה, כי "אנו ממשיכים להביא את הטוב ביותר מ- 2 חברות התעופה כדי ליצור את החוויה הטובה ביותר לנוסעים הטסים עמנו ברחבי העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: