אא

שיתוף פעולה באוויר בין חברת אל על למטייל

החברות חתמו על הסכם שיתוף פעולה לקראת הקיץ, במסגרתו יציעו לטסים לצפון אמריקה, בעיקר למשפחות עם ילדים, לרכוש טיולים במחיר מיוחד, במהלך הטיסה.

Shutterstock Shutterstock
באמצעות שיתוף הפעולה עם חברת המטייל, המתמחה בטיולים בצפון אמריקה עם מדריכים דוברי עברית, מזמינה אל על את נוסעיה, הטסים לניו יורק ולוס אנג'לס, לרכוש טיולים במחיר מיוחד במהלך הטיסה.

נוסעי אל על הטסים לצפון אמריקה ייהנו מהנחה של 10 עד 20 אחוז ממחיר המחירון הנהוג עבור הטיולים השונים המוצעים למכירה, תמורת מקדמה בגובה $50, שתשולם במהלך הטיסה. עם הנחיתה תושלם ההזמנה, באמצעות התקשרות עם חברת המטייל ותיאום מועד הטיול.

במסגרת זו מוצעים טיולים קצרים בני יומיים עד 10 ימים, בתי מלון ושירותי קרקע מכל הסוגים, למטיילים העצמאיים ובעיקר למשפחות הטסות עם ילדים. בנוסף מציעה אל על הטבה ייחודית למשפחות, ילד המצטרף לזוג הורים הרוכשים את אחד הטיולים ממגוון הטיולים המוצעים, מטייל בחינם!

טיולים לדוגמה:
• טיול בן יומיים מניו יורק לוושינגטון, פילדלפיה וכת האיימיש, הכולל ביקור בסנאט ובית הנבחרים, מוזיאון התעופה והחלל, הבית הלבן ומוזיאון השואה. עלות הטיול לנוסעי אל על $339 במקום $399 לנוסע.
• ביקור בן שלושה ימים מניו יורק למפלי הניאגרה, טורונטו ואלף האיים, כולל שתי הפלגות, אגמי האצבעות ווטקינס גלן. עלות הטיול לנוסעי אל על $429 במקום $499 לנוסע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: