אא

חדשות ערוץ 2 בטיסות אל על מעתה גם באנגלית

אל על מרחיבה את שיתוף הפעולה עם חדשות ערוץ 2 ותקציר החדשות באנגלית ישודר מיד לאחר שידור החדשות בעברית, באמצעות האתר Jerusalemonline.com.

Shutterstock Shutterstock
לפני כשנה החלה אל על לשדר מגזין חדשות יומי בטיסות החברה, במסגרת שיתוף פעולה עם חברת החדשות של ערוץ 2. בעקבות הצלחת שיתוף הפעולה החלו לשדר בטיסות גם תקציר מהדורות חדשות ערוץ 2 באנגלית, באמצעות www.jerusalemonline.com. התקציר באנגלית, שאורכו כ- 5 דקות, מופיע מיד לאחר שידור המגזין של החדשות בעברית.

דוד מימון, סמנכ"ל לקוחות באל על: "אל על ממשיכה להעניק לנוסעיה חוויית בידור עשירה בטיסות ולאור ההצלחה של שידורי חדשות ערוץ 2 בטיסות, הוחלט להרחיב את שיתוף הפעולה ולאפשר גם לתיירים ולנוסעי אל על דוברי האנגלית לצפות באקטואליה מהגופים המובילים במדינת ישראל. החבירה הזו נעשית בהמשך לשיתופי הפעולה שאנו מקיימים עם חברות ישראליות מובילות נוספות כמו תנובה, ארקפה, לאומי ועוד. כל זאת במטרה להמשיך ולהעניק לנוסע את חוויית הטיסה הטובה והביתית."

דני שדה, סמנכ"ל חדשות ערוץ 2, אומר כי נוצרה הזדמנות לשדר את חדשות ערוץ 2 לקהל גדול נוסף של נוסעי אל על דוברי אנגלית מהארץ והעולם באמצעות שידור החדשות באנגלית ובדרך זו לאפשר לאל על לענות על צורך של נוסעי החברה.

דורון לנדוי, מיוזמי האתר Jerusalemonline.com ומי שמנהל אותו בפועל, מסר כי האתר הוקם על מנת להציג את הזווית הישראלית ליהדות התפוצות ואוהדי ישראל בעולם ולחזק את הקשר שלהם עם מדינת ישראל והשידור של תכני האתר במטוסי אל על מקדם מאוד את מטרות החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: