אא

הסכם תעופה חדש בין ישראל לשווייץ יאפשר 24 טיסות שבועיות לכל מדינה

עד כה כל מדינה יכלה להפעיל 17 טיסות שבועיות ועפ"י ההסכם החדש כל צד יוכל למנות שתי חברות תעופה סדירות להפעלת טיסת נוסעים.

Shutterstock Shutterstock
תהליך הליברלזציה בענף התעופה נמשך. ישראל ושווייץ חתמו היום על הסכם תעופה חדש, המאפשר לחברות תעופה נוספות של שתי המדינות להפעיל טיסות סדירות ביניהן. כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

הסכם התעופה עם שווייץ היה אחד ההסכמים הבודדים שנותרו במתכונת של מוביל נקוב יחיד מכל צד, למרות הגידול בתנועת הנוסעים בין שתי המדינות.

שר התחבורה ציין כי על פי ההסכם שנחתם יוכל כל צד למנות שתי חברות תעופה סדירות להפעלת טיסות נוסעים, בכל אחד מהיעדים שבין ישראל ושווייץ. ההסכם החדש מאפשר לכל מדינה להפעיל 24 טיסות נוסעים סדירות שבועיות, לעומת 17 טיסות עד כה.

החברה השווייצרית "סוויס איירליינס" מפעילה כיום שתי טיסות יומיות בין ציריך לתל אביב, ואילו חברת אל על מפעילה כ- 12 טיסות בשבוע לציריך וג'נבה.

על ההסכם חתמו סגן מנהל רשות התעופה האזרחית, אבי בן חור ומקבילו השווייצרי, Fontana Jango.

השר כץ ציין כי מתן אפשרות לחברות תעופה נוספות להתחרות על כל קווי התעופה צפוי להביא לירידת מחירי הטיסה ולהגדלת החשיפה של ישראל כיעד תיירותי.

בשנה האחרונות בלבד נחתמו עשרה הסכמי תעופה חדשים עם מדינות באירופה המאפשרים לחברות תעופה ישראליות נוספות להפעיל טיסות סדירות בין ישראל למדינות אלה. מדובר בין השאר בספרד, צרפת, בריטניה, בלגיה ואיטליה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: