אא

יעל קטן: "אני לא מתכוונת לוותר על אף לקוח"

מנכ"ל בריטיש איירווייס בישראל מצהירה כי היא מתכוונת להלחם באגרסיביות בעקבות התחרות הגוברת על הקו ללונדון. חברת התעופה משיקה מבצע זוגות במחלקת תיירים פלוס ללונדון ומציעה כרטיס טיסה לשני נוסעים בהנחה של כ- 27% וכן מבטלת את דרישת מינימום שהות על כל המחירים בתיירים פלוס.

| |
בעקבות התחרות הגוברת על הקו ללונדון, בין משולש חברות התעופה, בריטיש איירוויס, בריטיש מידלנד ואל על, בבריטיש איירוויס מתכוונים להחזיר מאבק אגרסיבי. יעל קטן, מנהלת החברה בישראל אומרת ל'פספורטניוז': "היצע המקומות לקו ללונדון מטורף. אנחנו נמשיך להילחם על נתח השוק", ומבטיחה כי: "אם צריך, נמשיך להוריד מחירים, לא אוותר על אף לקוח, כדי שהנוסעים שאוהבים את המוצר שלנו ימשיכו לטוס איתנו".

החברה ממשיכה להילחם על נתח השוק העסקי, ויוצאת היום במבצע זוגות במחלקת תיירים פלוס ללונדון. בנוסף היא מבטלת את מינימום מגבלת השהות של שלושה ימים על כל המחירים במחלקת תיירים פלוס ללונדון. במסגרת מבצע הזוגות מציעה החברה שני כרטיסי טיסה ללונדון, במחלקת תיירים פלוס, במחיר כולל של $1,494 – הנחה של כ- 27% לעומת המחיר הרגיל, שעומד על $2,056 לשני כרטיסים .

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "מדובר במחיר אטרקטיבי במיוחד לאנשי עסקים, שכן אין בו דרישה למינימום ימי שהות בלונדון והוא מגלם הנחה משמעותית של כ- 27% לעומת המחיר הרגיל." קטן מציינת שעקב המצב הכלכלי הנוכחי, שגרם לחברות וארגונים רבים לשנות את מדיניות הטיסה של עובדיהם, נוסעים עסקיים רבים מבקשים לטוס במחלקות התיירים, ומחלקת תיירים פלוס מהווה פתרון מצויין בשבילם - וכיום יותר מתמיד: "ביטול מגבלת מינימום השהות על כל מחירי המחלקת תאפשר לאנשי העסקים לטוס לזמנים קצרים ביותר, לחסוך על הוצאות שהות במלון, וכל זה במחיר זול מתמיד", הוסיפה קטן.

במסגרת המבצע ניתן לבצע שינויים תמורת תשלום של 50 דולר. כל המחירים שלעיל כוללים מיסים, היטלים ודמי שירות, והם בתוקף עד להודעה חדשה.

מחלקת תיירים פלוס של בריטיש איירווייס הינה מחלקת תיירים עילית, שמופעלת בכל 14 הטיסות השבועיות של החברה בקו לתל אביב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: