אא

נשיא יו.אס. איירווייס: אנו תולים תקוות רבות בקו פילדלפיה – תל אביב

במסגרת האירועים להשקת קו התעופה החדש הגיע לארץ דאג פארקר, נשיא ומנכ"ל חברת התעופה האמריקנית, והביע שביעות רצון מהתפוסה המלאה בטיסות הראשונות של הקו, למרות המשבר בתעשיית התעופה הבינלאומית.

Shutterstock Shutterstock
"אנחנו מודעים לכך שזה לא הזמן הטוב ביותר להשיק קו תעופה חדש, אבל למרות המשבר והקשיים הכלכליים החלטנו לדבוק בתוכנית ולהתחיל להפעיל בתחילת יולי את הטיסה היומית שלנו בין פילדלפיה לתל אביב", הכריז דאג פארקר, נשיא ומנכ"ל חברת התעופה האמריקנית יו-אס-איירווייס, במסיבת עיתונאים, שהתקיימה היום אחר הצהריים בנתב"ג, עם נחיתת הטיסה היומית מפילדלפיה.

דאג פארקר הגיע לישראל במסגרת האירועים החגיגיים להשקת הקו מלווה בחברי הנהלה בכירים של החברה, וביניהם: סי. איי. האולט, סגן נשיא בכיר ליחסי ציבור, אליס אברוויין, סגנית נשיא בכירה לתקשורת, ומורגן דוראנט, מנהל בכיר לקשרי קהילה. באירוע החגיגי נטלו חלק גם אסתר קסטיאל, המנהלת המסחרית של יו.אס. איירווייס בישראל, וכל צוות הסניף והתחנה בנתב"ג, מריק סילברמן, מנכ"ל חברת טיים פור טראוול, שהייתה נציגת החברה בישראל וממשיכה בשלב זה לבצע את תהליך ההזמנות והכרטוס, ואף זאב שריג, מנהל נמל התעופה, כיבד את המעמד בנוכחותו.

הקו בין פילדלפיה לתל אביב הוא הקו הארוך ביותר של יו-אס-איירווייס, חברת התעופה החמישית בגודלה בארצות הברית, המעסיקה יותר מ- 33 אלף עובדים.

הטיסות בקו מתבצעות במטוס האיירבאס החדיש 330-200A, "כמוהו יש לנו רק שניים", ציין פארקר, "ואחד מהם, בקו פילדלפיה – תל אביב, היה בתפוסה מלאה כל השבוע האחרון". פארקר הביע שביעות רצון רבה מההתחלה המוצלחת של הטיסות בקו.

"אנחנו שמחים להיות כאן, אנחנו שמחים להפעיל את הקו החדש, ואנחנו בטוחים שהוא יהיה אחד הקווים המוצלחים שלנו", סיכם נשיא יו-אס-איירווייס את דבריו, אחרי שגילה לכל הנוכחים, כי בכוונת החברה היה להפעיל את הקו עוד הרבה קודם לכן, "אך לא היה לנו מטוס זמין".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: