אא

אל על מציעה טיסות לאיים הקריביים, קובה ומקסיקו

במסגרת שיתוף פעולה עם חברת התעופה הצרפתית קורסאייר, אל על מציעה טיסות לפריז ומשם טיסות המשך ליעדים אלו. חיים רומנו, מנכ"ל אל על: "שיתוף הפעולה מבטא את האסטרטגיה של אל על להמשיך ולהציע לציבור טיסות ישירות של אל על ושילוב טיסת המשך ליעדי נופש שונים במחירים משתלמים במיוחד".

Shutterstock Shutterstock
אל על חתמה לאחרונה על שיתוף פעולה עם חברת התעופה הצרפתית קורסאייר מקבוצת TUI, במסגרתו היא מציעה לנוסעים טיסות ישירות לפריז ומשם טיסות המשך לעיר מונטריאול וליעדים אטרקטיביים נוספים, כמו קובה והאיים הקריביים.

שיתוף הפעולה כולל טיסת אל על לנמל התעופה שארל דה-גול בפריז, העברה בשאטלים לנמל התעופה אורלי ומשם טיסת קורסאייר ליעד הנבחר.

חיים רומנו, מנכ"ל אל על: "בהמשך לפתיחת הקו הישיר של אל על לסאו פאולו, שקרב את יעדי דרום אמריקה בפני הנוסעים, ממשיכה אל על להציע לנוסעיה יעדים אקזוטיים חדשים. באמצעות שיתוף הפעולה עם קורסאייר ניתן יהיה לטוס מעתה לאיים הקריביים, קובה, מקסיקו ויעדים אקזוטיים נוספים ולנצל את המחירים האטרקטיביים והמיוחדים שאנו מציעים במסגרתו. שיתוף הפעולה מבטא את האסטרטגיה של אל על להמשיך ולהציע לציבור טיסות ישירות של אל על ושילוב טיסת המשך ליעדי נופש שונים במחירים משתלמים במיוחד".

במסגרת שיתוף הפעולה מציעה אל על טיסות נוספות למגוון יעדים אטרקטיביים במחירים נוחים: קנדה – מונטריאול, קוויבק והליפקס החל מ- $849 כולל מיסים, ליציאות עד אוקטובר 2009 ולחזרות עד 31 באוקטובר 2009.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: