אא

אליטליה מציינת מגמה של שיפור בתוצאות העסקיות בתום מחצית 2009

מועצת המנהלים של אליטליה דנה בתוצאות הפעילות של החברה במחצית הראשונה של השנה, "הטובות יותר מן הצפוי", בהשלכות המיזוג עם Air One, בהסכם שיתוף הפעולה עם אייר פראנס-ק.ל.מ ובתוכניות ההצטיידות של החברה.

Shutterstock Shutterstock
בישיבת מועצת המנהלים של אליטליה, שהתקיימה בשבוע שעבר ברומא, סקרו יו"ר הדירקטוריון, רוברטו קולאנינו, והמנכ"ל, רוקו סאבלי, את תוצאות הפעילות הכלכלית של החברה במחצית הראשונה של השנה.

בששת החודשים הראשונים של השנה רשמה אליטליה הכנסה של 1.276 מיליארד אירו והטיסה 10 מיליון נוסעים בתפוסה ממוצעת של 59%. בנושא התפוסה בטיסות החברה מסתמנת מגמה חיובית מתמשכת – עלייה מ- 51% ברבעון הראשון ל- 65% ברבעון השני והערכה ל- 72% בחודש יולי.

גם בנושא הרווח/הפסד התפעולי ניכרת מגמה של שיפור. ברבעון הראשון של השנה עמד ההפסד התפעולי על סך 210 מיליון אירו, ואילו ברבעון השני הוא הצטמצם לכדי 63 מיליון אירו, וההערכה היא כי ברבעון השלישי הוא ישתפר משמעותית לאור המגמה החיובית בחודש יולי וצבר ההזמנות לאוגוסט וספטמבר.

למרות המשבר הכלכלי, אליטליה ו- Air One השלימו את תהליך המיזוג ביניהן, הכולל: רשת קווים, מערכות מחשוב לניהול ותפעול, מכירות, כרטוס וצ'ק-אין, מערך התחזוקה, מרכזי בקרה ומרכזי הזמנות.

כמו כן, הרחיבה אליטליה את רשת הקווים הבינלאומיים והבין-יבשתיים, באמצעות שיתוף פעולה והסכמי קוד-שייר חדשים עם אייר פראנס-ק.ל.מ, שיפתחו בפני נוסעי החברה מגוון יעדים בינלאומיים חדשים, כגון: הונג קונג, סינגפור, מונטריאול, דקאר, אבידג'אן, דובאי, בחריין, אבו דאבי וקייפטאון, וכן יעדים אירופיים, כגון: ליסבון, נירנברג, ברלין, שטוטגרט, שטרסבורג, טולוז, המבורג ובירמינגהם.

באשר לחידוש צי המטוסים – עד סוף 2013 תצטייד אליטליה ב- 75 מטוסי איירבוס חדשים מדגמים שונים, לטווחים קצרים-בינוניים ולטווחים ארוכים, כשהמגמה היא לשפר את השירות לנוסעים ולהפחית את מפגעי הזיהום הסביבתי.

לסיכום הדיווח והדיון אמר רוברטו קולאנינו, יו"ר אליטליה: "התוצאות של המחצית הראשונה של 2009 טובות יותר מן הצפוי בהתחשב בתרחיש הקריטי, שהשפיע על כל תעשיית התעופה ברחבי העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: