אא

מכה לארקיע וישראייר- שר התחבורה אישר לאל על לטוס לאילת

למרות התנגדות החברות למהלך, אל על קיבלה אישור להיות מוביל נקוב שלישי לעיר הדרומית. במקביל יאפשר השר כץ לארקיע וישראייר להתחרות על יעדים נוספים בעולם ולהרחיב את פעילותן.

Shutterstock Shutterstock
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, החליט היום לאמץ עקרונית את המלצות רשות התעופה האזרחית ולאשר לחברת אל על לבצע טיסות סדירות בין נתב"ג לאילת, לצד חברות ארקיע וישראייר.

זוהי מכה לחברות ארקיע וישראייר שהיו מופתעות מההחלטה של השר כץ.

במקביל לאישור שניתן לחברת אל על לטוס לאילת יש כוונה לפתוח יעדי טיסה נוספים בעולם לתחרות, במטרה לאפשר לחברות ארקיע וישראייר להרחיב את פעילותן הבינלאומית. שר התחבורה מסר כי מתן האישור לחברת אל על לטוס לאילת ופתיחת יעדים נוספים בעולם לתחרות יתבצעו תוך הידברות עם חברות התעופה הישראליות, בשיתוף של כל הגורמים הנוגעים בדבר.

שר התחבורה ציין כי מינוייה של אל על כמוביל נקוב שלישי לאילת עשוי להביא לירידה במחירי הטיסה ויסייע לממש את פוטנציאל הביקוש הקיים בקו. כיום פועלות בקו כ- 20 טיסות יומיות, המובילות כמיליון נוסעים בשנה. "הליברלזציה בענף שמנהיג משרד התחבורה ומתן אפשרות לחברת תעופה נוספת לפעול בקו לאילת עשוייה להביא לירידה במחירי הטיסה ולהגדלת החשיפה של אילת ומדינת ישראל כיעד תיירותי", הוסיף השר כץ.

מועד התחלת הטיסות, התדירות וקיבולת המושבים שאל על תוכל להפעיל לאילת יקבעו לאחר עבודת מטה מקיפה שתתבצע על ידי רשות התעופה האזרחית.

בחברת אל על שמחו על ההחלטה וציינו, כי: "הודעת שר התחבורה על מתן מוביל נקוב לאילת לאל על - בשורה לתושבי ישראל ולתיירות באילת. אל על מברכת על המלצת מנכ"ל רת"א ועל החלטת שר התחבורה למתן מוביל נקוב לאילת, לצד ישראייר וארקיע. ההחלטה לאפשר לאל על להפעיל קו סדיר פנים ארצי לאילת, היא בשורה לצרכנים בכלל ולתושבי אילת בפרט. מתן האישור יחזק את התיירות הנכנסת לישראל ואת תיירות הפנים, יביא לגידול צפוי בהיקף התיירים לאילת ויתרום לשיפור השירות ולוח הזמנים הקיים. מתן הרישיון לאילת וממנה יביא להוזלת מחירי כרטיסי הטיסה, יגביר את תיירות הפנים והתיירות הבינלאומית לאילת בעשרות אחוזים ויביא לגידול במספר הלינות בעיר.

הוספת טיסות של אל על טומנת בתוכה יתרון משמעותי גם עבור תושבי אילת ויתרום להגברת התעסוקה בעיר לרווחת התושבים. המדובר בתושבי פריפרייה מרוחקים שעבורם שירות הטיסות למרכז הארץ הוא שירות חיוני ומרכזי. אנו מקווים שההחלטה תביא לכך שאל על תוכל להתחיל להפעיל את הטיסות כבר בלוח החורף הקרוב, כדי להגביר את תיירות החורף לאילת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: