אל על לסוכנים: "היעדים: בומביי, בנגקוק, הונג קונג, יוהנסבורג לא ייספרו לערך המכירות ולא ליעדי שלישון 3"
הסוכנים זועמים על החלטת החברה. אנשי המכירות של החברה הסבירו לסוכנים, כי המהלך נעשה לאור הגבלת הממונה על ההגבלים העסקיים, בשל העובדה שלחברה יש מעל 50% תנועה בקווים אלו.
Shutterstock
סוכני הנסיעות זועמים על חברת אל על. דני סעדון, מנהל סניף ישראל, הודיע אתמול לסוכני הנסיעות כי החל מהשלישון השלישי, קרי מחודש ספטמבר, היעדים לא יהיו בטרגט של החברה לסוכנים.
סעדון כתב: "נוכח שינויים בענף התעופה בישראל, ובמסגרת יישום תוכנית אכיפה פנימית באל על, היעדים הישירים: בנגקוק, בומביי, הונג קונג ויוהנסבורג לא ייספרו לערך המכירות, הן לביצוע והן ליעדי שלישון 3".
סוכני נסיעות, אצלם ביקרו אנשי אל על, ציינו כי נאמר להם שהדבר נעשה לאור העובדה שהממונה על ההגבלים עסקיים הגביל זאת לאור העובדה שלחברה יש מעל 50% תנועה בקווים אלו".
סוכנים אמרו היום ל'פספורט ניוז': "לוקחים יעדים כאלו, שיודעים שהכרטיסים אליהם לא זולים, ופתאום באים עם הנחתה שהם לא בטארגט. במקום שבחברה יבואו לקראת הסוכנים בימים כאלה, כל פעם יש להם גזרות חדשות".
סעדון כתב: "נוכח שינויים בענף התעופה בישראל, ובמסגרת יישום תוכנית אכיפה פנימית באל על, היעדים הישירים: בנגקוק, בומביי, הונג קונג ויוהנסבורג לא ייספרו לערך המכירות, הן לביצוע והן ליעדי שלישון 3".
סוכני נסיעות, אצלם ביקרו אנשי אל על, ציינו כי נאמר להם שהדבר נעשה לאור העובדה שהממונה על ההגבלים עסקיים הגביל זאת לאור העובדה שלחברה יש מעל 50% תנועה בקווים אלו".
סוכנים אמרו היום ל'פספורט ניוז': "לוקחים יעדים כאלו, שיודעים שהכרטיסים אליהם לא זולים, ופתאום באים עם הנחתה שהם לא בטארגט. במקום שבחברה יבואו לקראת הסוכנים בימים כאלה, כל פעם יש להם גזרות חדשות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}