אא

בריטיש איירווייס: צבירת נקודות סטאטוס גם במחלקות התיירים המוזלות

חברת התעופה הבריטית משדרגת את תכנית הנוסע המתמיד שלה ומאפשרת גם לנוסעים בכרטיסים מוזלים במחלקת תיירים לצבור נקודות סטאטוס, אשר מאפשרות להשיג הטבות, דוגמת שימוש בטרקלינים.

Shutterstock Shutterstock
בריטיש איירווייס משדרגת את תכנית הנוסע המתמיד ומאפשר לטסים במחלקות המחיר המוזלות של החברה, לצבור 15 נקודות סטאטוס על כל קטע טיסה.

תכנית הנוסע המתמיד של בריטיש איירווייס, ה- Executive Club, מאפשרת לכל נוסע לצבור מיילים, אותם ניתן לפדות בכרטיסי בונוס ובמקביל לצבור נקודות סטאטוס, אשר מאפשרות לעלות בדרגת החברות ולקבל הטבות נוספות, דוגמת שימוש ב- 150 טרקלינים של החברה ושל חברות תעופה שותפות ברחבי העולם, צבירת מיילים נוספת ועוד.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס: "הקשבנו ללקוחותינו וערכנו לאחרונה שורת שיפורים בתכנית הנוסע המתמיד שלנו. בעקבות המשבר הכלכלי אנו עדיין רואים, שנוסעים, אשר נהגו לטוס במחלקות היוקרה וכאלו שרכשו את הכרטיסים הגמישים יותר במחלקת תיירים רוכשים כרטיסי טיסה במחלקות נמוכות יותר, שאינן מזכות בנקודות סטאטוס. על מנת לתת לאותם נוסעים את האפשרות לשמור על הסטאטוס, שינינו את התכנית על מנת לענות על הצורך הזה."

כל נוסע בטיסת בריטיש איירווייס יכול להצטרף למועדון ללא תשלום, לצבור מיילים. לפרטים נוספים: http://www.ba.com/executiveclub

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: