אא

המנכ"ל הבא של אל על - מי שיוכל להתמודד עם ועד העובדים

רוב הסיכויים שהמנכ"ל הבא ייבחר מבחוץ. אם בסופו של דבר יחליטו ללכת על מועמד פנימי- המועדף הוא אלי כהן.

Shutterstock Shutterstock
אחד הקריטריונים בבחירת המנכ"ל הבא של חברת אל על, יהיה ניסיון בתפעול והתמודדות עם ועדי עובדים. ברור לכל באל על כי המנכ"ל שיחליף את חיים רומנו בתפקיד, ייצטרך לשנות את כל ההסכמים הקיימים היום בחברה עם ועדי העובדים. זה ייצטרך להיות איש חזק, שיפעל בחוכמה מול הגורמים השונים.

יו"ר ועד העובדים באל על, יוסי לוי, ציין כי: "חיים רומנו הוא איש מקצוע מוכשר שפעל רבות לטובת החברה. אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך ומקווים שהמנכ"ל החדש שימונה ימשיך לפעול במקצועיות ובתבונה לטובת אל על. היו בנינו חילוקי דעות רבים במהלך התקופה, חילוקי דעות שנשארו תמיד במישור המקצועי. אני רוחש לחיים רומנו כבוד רב כאדם וכאיש מקצוע".

באל על מדברים על כך שרוב הסיכויים שהמנכ"ל הבא ייבחר מחוץ לשורות החברה. אם יחליטו ללכת על מועמד פנימי, אז המועמד המוביל לכך הוא אלי כהן, סמנכ"ל המסחר וקשרים תעופתיים.

רומנו יישאר בתפקידו עוד כחצי שנה, ולאחר מכן ימשיך לקבל שכר במשך שנה נוספת. רומנו לא הגיע עם החברה להסכמה על אופן הפרישה, ולמעשה הוא מסיים את תפקידו כמי שמפוטר מהחברה.

רומנו הודיע לאנשי הנהלת אל על כל כוונתו לסיים את תפקידו כבר לפני כחודש ומאז היו נסיונות להשפיע עליו להשאר בתפקידו, אך הוא עמד על דעתו לעזוב את החברה לאחר שהרגיש שמיצה את תפקידו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: