אא

מנכ"ל אל על באילת: האתגר שלנו הוא לקדם את מפעל התיירות לאילת כבר בחורף הקרוב

ראשי אל על, שביקרו היום באילת, קראו למלונאים ולשר התחבורה לפעול מיידית ליישום ההחלטה להפעיל את הטיסות לאילת, כדי לא לפגוע בתיירות החורף.

Shutterstock Shutterstock

מנכ"ל אל על חיים רומנו והנהלת החברה, הכוללת את סמנכ"ל מבצעים ליאור יבור, סמנכ"ל לקוחות דוד מימון וסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים אלי כהן, ערכו היום סיור באילת, לקראת קבלת האישור של אל על להפעיל טיסות לאילת.

בפגישה עם ראשי התאחדות המלונות אמר רפי שדה, יו"ר התאחדות בתי המלון באילת: "אני מברך על כניסתה של אל על לקו לאילת. בעבר העיר אילת נתקלה בבעיות בשל הריחוק מהמרכז, ועם תחילת הפעלת הקו של אילת לעיר תהפוך העיר לנגישה כמו יתר ערי התיירות המובילות בעולם, ותביא לקידום התיירות בעיר". רפי שדה הוסיף כי התאחדות בתי המלון מנסה לקדם את המהלך הזה כבר 4 שנים, וכי הוא יפנה לשר התחבורה לעשות כל שביכולתו על מנת לאשר את הטיסות במהרה בכדי שתיירות החורף לא תיפגע.

חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אמר בפגישה: "לאחר התעקשות ממושכת של אל על הצליחה החברה לקבל אישור עקרוני. אנו נצטרך לתרגם אותו הלכה למעשה מרמת התדירויות ועד לרמת הסלוטים, האתגר הוא להרים את התיירות באילת כבר החורף. אני מקווה כי הפעלת הטיסות הסדירות לאילת יאיצו את קידום הקמתו של שדה בינלאומי באילת. הכוונה שלנו להשקיע חצי מיליון דולר בשלב הראשון לעידוד התיירות מהעולם ובעיקר מארה"ב. בנוסף, אנו מתכוונים לפתח שירותי קרקע בדומה לאתרי תיירות מובילים בעולם, אשר יאפשרו לתייר המגיע לישראל חוויית טיסה ונופש מרגע עלייתו למטוס ועד להגעה לאילת".

הנהלת אל על הגיעה לעיר במטוס החברה מדגם בואינג 737, נפגשה עם ראשי התאחדות המלונות וסוכנים וסיירה בשדה התעופה באילת.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: