אא

אל על: "היה מקום לאשר את כל הסכמי הקוד שייר"

בחברה מציינים בעקבות החלטת הממונה על ההגבליים העסקיים כי: "ההחלטה תעמיד בסכנה את המשך הפעילות התעופתית בחלק מקווי התעופה הבינלאומיים ותפגע בנוסע הישראלי".

Shutterstock Shutterstock
בתגובת חברת אל על על החלטת הממונה על ההגבלים העסקיים מהבוקר, לא לאשר את הסכמי הקוד שייר של החברה עם חברות התעופה Austrian Airlines, Tandem-Aero, Aerosvit Airlines, LOT, Bulgaria Air וכן את ההסכם המסחרי עם Air India, נאמר כי: "אל על סבורה כי היה מקום לאשר את כל הסכמי הקוד שייר ומאוכזבת מעמדת הממונה ביחס לאותם הסכמים שלא אושרו. עמדה זו אינה משרתת את אינטרס התחרות ואינה עומדת בקנה אחד עם עמדת רשויות התחרות בעולם ומגמת ההתקשרות בהסכמי קוד שייר ובריתות הקיימת בכל העולם".

כמו כן מציינת אל על בהודעתה, כי "מרבית ההסכמים שלא אושרו נחתמו טרם הפרטת אל על, כשעוד היתה חברה ממשלתית. העובדה שמדינת ישראל אינה מצליחה לשלב את אל על באף ברית תעופה עולמית משאירה את אל על נחותה בתחרות עם תאגידים ובריתות ענק, הכוללים בתוכם 70% מחברות התעופה בעולם, בדגש על הגדולות בהן".

באל על מציינים עוד כי: "הפגיעה בהסכמים תפגע באופן משמעותי באפשרות הבחירה של הנוסע הישראלי לטיסות המשך וכן תקטין את מגוון החלופות העומדות בפני הנוסע באותם קווים בהם לא אושרו ההסכמים. החלטה זו תפגע בקשרי המסחר והתיירות של ישראל עם המדינות לגביהן לא אושרו הסכמי הקוד שייר, תעמיד בסכנה את המשך הפעילות התעופתית בחלק מקווי התעופה הבינלאומיים ותפגע בנוסע הישראלי. לכשיתקבלו הנימוקים אל על תלמד את החלטת הממונה ותדרוש מהרגולטור לפעול בנושא".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: