יאט"א מציגה הצעותיה ה'ירוקות' לקראת פסגת האו"ם בנושא האקלים
תעשיית התעופה הבינלאומית מתחייבת להפחית את זיהום האוויר ב-50% עד שנת 2050, וכמובן, להמשיך לפתח את הדלקים הביולוגיים
Shutterstock
בחודש דצמבר הקרוב יקיים האו"ם בקופנהאגן ועידת פסגה ייחודית בנושא שינוי אקלים. חברות התעופה הבינלאומיות באמצעות יאט"א עומדות להציג בוועידה עמדה אחידה ומגובשת ויקראו למנהיגי המדינות לסייע לתעשיית התעופה להפחית את זיהום האוויר.
"שינוי האקלים הוא בעיה כלל עולמית, ואנחנו בתעשיית התעופה זקוקים לגישה גלובאלית כדי להתמודד עם הנושא ביעילות," אומר ג'ובאני ביסיניאני, יו"ר ומנכ"ל יאט"א.
יאט"א הסכימה זה מכבר, בוועידה השנתית בחודש יוני האחרון, להפחית את זיהום האוויר, שמייצרת תעשיית התעופה, ב-50% עד שנת 2050 בהשוואה לשנת 2005. כמו כן הסכימה יאט"א לשפר בשיעור של 1.5% מדי שנה, עד שנת 2020, את תרכובת הפחמן בדלק. "עם זאת", ציין ביסיניאני כי "המכניזם להפחתת מזהמים יבשתיים אינו דומה במהותו לזה של תעשיית התעופה, והמשימה שלנו אינה פשוטה כלל וכלל."
תעשיית התעופה תורמת בהתמדה ל'סביבה הירוקה', מציינים ביאט"א ומפרטים: "הצוותים הירוקים שלנו חסכו 34 מיליון טון של דו תחמוצת הפחמן מאז 2005, ואנחנו, כמובן, ממשיכים לשפר את התשתית, כולל קיצור נתיבי אוויר."
"שינוי האקלים הוא בעיה כלל עולמית, ואנחנו בתעשיית התעופה זקוקים לגישה גלובאלית כדי להתמודד עם הנושא ביעילות," אומר ג'ובאני ביסיניאני, יו"ר ומנכ"ל יאט"א.
יאט"א הסכימה זה מכבר, בוועידה השנתית בחודש יוני האחרון, להפחית את זיהום האוויר, שמייצרת תעשיית התעופה, ב-50% עד שנת 2050 בהשוואה לשנת 2005. כמו כן הסכימה יאט"א לשפר בשיעור של 1.5% מדי שנה, עד שנת 2020, את תרכובת הפחמן בדלק. "עם זאת", ציין ביסיניאני כי "המכניזם להפחתת מזהמים יבשתיים אינו דומה במהותו לזה של תעשיית התעופה, והמשימה שלנו אינה פשוטה כלל וכלל."
תעשיית התעופה תורמת בהתמדה ל'סביבה הירוקה', מציינים ביאט"א ומפרטים: "הצוותים הירוקים שלנו חסכו 34 מיליון טון של דו תחמוצת הפחמן מאז 2005, ואנחנו, כמובן, ממשיכים לשפר את התשתית, כולל קיצור נתיבי אוויר."
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}