אא

בריטיש השיקה קו טיסות עסקיות מ'לונדון סיטי' לניו יורק

לראשונה בבריטיש ובבריטניה: שירות שליחת SMS ודוא"ל בטיסה. ביקורת הגבולות של ארה"ב תבוצע בנחיתת ביניים במערב אירלנד לפני ההגעה לניו יורק

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה בריטיש איירווייס השיקה אתמוך את קו הטיסה ארוך הטווח הראשון בנמל התעופה לונדון סיטי: טיסות עסקיות לניו יורק.
בטיסה החדשה לראשונה, בבריטניה ובבריטיש איירווייס, שירות גלישה באינטרנט, על מנת לאפשר ללקוחות להישאר בקשר מקוון עם משרדיהם בלונדון ובניו יורק באמצעות שליחת מסרונים ומשלוח דואר אלקטרוני.
הטיסות מלונדון לניו יורק מבצעות עצירה לתדלוק בנמל התעופה שאנון במערב אירלנד, שם עוברים הנוסעים ביקורת מכס ודרכונים של שלטונות ארה"ב, על מנת לחסוך המתנה בביקורת הגבולות בנמל התעופה JFK. הטיסות מניו יורק ללונדון הן ישירות וללא עצירות ביניים.
במסגרת היתרונות הנוספים של הקו החדש: נוסעים יכולים לבצע בידוק לטיסה בלונדון סיטי עד 20 דקות בלבד טרם מועד ההמראה, ומוקצה להם שער עליה למטוס ייעודי עם שירותי טרקלין.
טיסת הבכורה המריאה אתמול מנמל התעופה לונדון סיטי במטוס מדגם איירבס 318 ובו רק 32 מושבי-מיטה של מחלקת עסקים.
ווילי וולש, מנכ"ל בריטיש איירווייס, אמר: "לראשונה יש בסיטי קו טיסות יוקרה לניו יורק, התפור למידותיו של נמל התעופה, אשר מקנה את ניצולת הזמן היעילה ביותר לאנשי עסקים בטיסות בין שתי הבירות הפיננסיות המובילות."
ריצ'רד גודינג, מנכ"ל נמל התעופה סיטי, אומר: "השקת קו טיסות ארוך טווח מלונדון סיטי הוא אבן דרך היסטורית בתולדות נמל התעופה. ניו יורק היא היעד המבוקש ביותר, אשר לא היה לה מענה מלונדון סיטי. הקו החדש מהווה עבורנו הזדמנות לגידול ומוכיח את טיבו היוקרתי של נמל התעופה לונדון סיטי."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: