אא

פרסום ראשון: סייבר העולמית קנתה את חלקה של אל על בסייבר ישראל

רכשו את 49% שאל על החזיקה בחברה. סייבר תמשיך להפיץ את אל על. חברת אל על לבורסה: "כתוצאה מהסכם הפשרה חברה צפויה לרשום רווח של 1.7 מיליון דולר ברבעון השלישי".

Shutterstock Shutterstock
לאחר סכסוך משפטי מתמשך חתמו היום החברות אל על וסייבר על הסכם, לפיו חברת סייבר העולמית תרכוש את חלקה של אל על בסייבר ישראל - 49%, ובכך סייבר העולמית הופכת לבעלת השליטה היחידה בסייבר ישראל. במקביל, לפי מתווה ההסכם, סייבר תמשיך להפיץ את אל על במערכות שלה.

גיא כהן, מנכ"ל סייבר ישראל: "זו הבעת אימון של סייבר בשוק הישראלי, בסוכנים. אני מאמין שיהיה אפשר למנף את ההסכם לחשוף את השוק הישראלי לפתרונות ודברים הקיימים בשווקים אחרים".

על מערכת היחסים עם אל על, אמר כהן: "מערכת היחסים חזקה הרבה יותר. הייתה לנו הבנה ושיתוף פעולה בין הצוותים שלנו לצוותים של אל על. איך אמר חיים רומנו שצועדים לדרך חדשה ושותפות שחזקה מתמיד לטובת שני הצדדים".

בהודעה של אל על לבורסה לניירות ערך צויין כי: "על פי הסכם הפשרה, ביום 1 באוקטובר 2009, יסתיים ההסכם המסחרי מכוחו הוקמה החברה המשותפת. במועד זה, תרכוש סייבר מאל על את מלוא אחזקותיה של אל על בחברה המשותפת 49% כנגד תשלום חלקה של אל על בהון העצמי של החברה המשותפת, כפי שייקבע בתום הרבעון השלישי של שנת 2009, וכן תיפרע החברה המשותפת לאל על את הלוואת הבעלים שניתנה לה על ידי אל על שיתרתה עומדת על סכום של כ- 1.2 מיליון דולר. הונה העצמי של החברה עומד נכון ליום 30 ביוני 2009 על סך 2,260 אלפי דולר".

אל על מציינת כי כתוצאה מהסכם הפשרה, החברה צפויה לרשום בדוחות הכספיים לרבעון השלישי לשנת 2009 הכנסה של 1.7 מיליון דולר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: