אא

ישראייר ממשיכה לבסס את פעילותה באיטליה

חברת התעופה הישראלית חתמה על הסכם GSA עם חברת AVIAREPS הבינלאומית, שתשווק את מוצרי ישראייר באיטליה

Shutterstock Shutterstock
בהמשך להרחבת פעילותה של ישראייר באיטליה, במסגרת הטיסות הסדירות שמפעילה החברה למילאנו ורומא, ישראייר חתמה על הסכם עם חברת AVIAREPS כנציגתה של החברה באיטליה. במסגרת ההסכם, AVIAREPS תשווק את מוצרי התעופה של חברת ישראייר באיטליה.

כיום ישראייר מפעילה שש טיסות שבועיות מאיטליה לישראל, שלוש מנמל התעופה מלפנסה שבמילאנו ושלוש טיסות נוספות מנמל התעופה פיומיצ'ינו שברומא, בימים ראשון, שלישי וחמישי. ישראייר תשווק באמצעות נציגתה באיטליה טיסות לישראל וכן טיסות פנים ארציות לאילת.

זהר אנדלמן, מנהל העסקים הראשי של קבוצת ישראייר: "אנו שמחים להעמיק את פעילותנו באיטליה, ובטוחים כי עם חתימת ההסכם מול AVIAREPS התיירות הנכנסת מאיטליה לארץ תתעצם. כמו כן, גם שיווק הטיסות לאילת על ידי נציגתנו באיטליה יביא לגידול משמעותי במספר התיירים בעיר וישפיעו לטובה על ענף התיירות בישראל בכלל ובאילת בפרט".

AVIAREPS הינה רשת עולמית לייצוג חברות תעופה ותיירות מהמובילות בעולם, המונה בשורותיה למעלה מ-70 חברות תעופה ויותר מ-85 חברות תיירות. החברה נוסדה בגרמניה בשנת 1994 לאור הגידול בשוק התעופה והצורך ההולך וגובר לייצוג גופים מתחום התיירות. AVIAREPS מתמחה בשיווק מגוון רחב של מוצרים ושירותים תיירותיים, כגון: טיסות, השכרות רכב, הפלגות, וכן אטרקציות ומידע מודיעיני לנופשים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: