אא

בריטיש איירווייס ממשיכה בהסתערות על השוק העסקי

החברה מעניקה בונוס של עד שישה כרטיסי הלוך-ושוב ללונדון במחלקת תיירים. יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "המבצע החדש שלנו, הראשון מסוגו, מאפשר ללקוחותינו לטוס לפגישות עסקיות – וגם להעניק לבני משפחותיהם את חוויית הטיסה בבריטיש איירווייס".

Shutterstock Shutterstock
לאחר שבריטיש איירווייס הורידה את מחירי כרטיסי הטיסה לארה"ב ולונדון במחלקת העסקים, Club World, החברה יוצאת במבצע מיוחד לחברי מועדון הנוסע המתמיד שלה, ה- Executive Club ולמצטרפים החדשים: בונוס מיילים מיוחד, המקנה עבור כל טיסת הלוך-ושוב במחלקת עסקים Club World או במחלקה ראשונה בונוס של עד שש טיסות הלוך-ושוב ללונדון במחלקת תיירים. המבצע חל על כל הטיסות עד ל- 31 בדצמבר 2009.

במסגרת המבצע, יקבלו חברי מועדון ה- Executive Club של בריטיש איירווייס בונוס נוסף על המיילים הנצברים:
• עבור 2 קטעי טיסה ינתן בונוס של 40,000 מיילים, שמאפשר כרטיס אחד במחלקת העסקים או שני כרטיסים במחלקת התיירים לונדון/ בריטניה.
• עבור 4 קטעי טיסה ינתן בונוס של 65,000 מיילים, שמאפשר 3 כרטיסי במחלקת תיירים ללונדון/בריטניה או כרטיס אחד במחלקת תיירים לצפון או מרכז אמריקה, לקאריביים או לדרום אפריקה.
• עבור 6 קטעי טיסה ינתן בונוס של 130,000 מיילים, שמאפשר 6 כרטיסים במחלקת תיירים ללונדון/בריטניה או כרטיס אחד במחלקת עסקים לצפון אמריקה או כרטיס במחלקת תיירים לאוסטרליה.

בנוסף, יוכלו המצטרפים החדשים ומחזיקי כרטיס "כחול", אשר יטוסו לפחות שני קטעי טיסה במחלקת עסקים Club World, לקבל את כרטיס ה"כסף" במועדון הנוסע המתמיד לשנה שלמה. כרטיס הכסף מקנה למחזיקיו כניסה לטרקליני האירוח ברחבי העולם, 25% בונוס מיילים נוספים בטיסות בריטיש איירווייס ו- QANTAS, עדיפות בהליך ה- check-in ועוד.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "המבצע החדש שלנו, הראשון מסוגו, מעניק ללקוחותינו הטבות ייחודיות, הן לעסק והן למשפחה. אנשי העסקים הטסים בריטיש איירווייס זוכים לא רק למחיר אטרקטיבי המאפשר להם להיפגש עם לקוחותיהם בתדירות הרצויה, אלא גם מקבלים בונוסים מעל ומעבר למוצע על ידי כל חברת תעופה אחרת. המבצע הייחודי שלנו מאפשר לאנשי העסקים להעניק גם לבני משפחותיהם את חווית הטיסה בבריטיש איירווייס".

המיילים בונוס הם בנוסף לצבירה הרגילה. ההשתתפות במבצע מותנת בהרשמה מקוונת מוקדמת ומימוש המיילים לכרטיס טיסה כרוך בתשלום כל המיסים וההיטלים המתאימים. מקסימום צבירת מיילים בונוס לתקופת המבצע הם 130,000 מיילים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: