אא

לופטהנזה תציע בטיסותיה שירות אינטרנט אלחוטי משודרג בפס רחב

בשיתוף פעולה עם חברת Panasonic Avionics תותקן מערכת ה- exConnect במרבית מטוסי חברת התעופה, המבצעים טיסות ארוכות טווח. השירות גם יאפשר העברת מידע ברשתות GSM/GPRS באמצעות טלפונים ניידים חכמים ומחשבי כף יד, כמו iPhone ו- Blackberry.

Shutterstock Shutterstock
החל ממחצית 2010 לופטהנזה תשוב להציע לנוסעיה את שירות FlyNet - חיבור לווייני לאינטרנט אלחוטי בפס רחב, בטיסות הבין יבשתיות, הכוללות את הקו לתל אביב. כך הודיעו היום לופטהנזה ושותפתה לשירות, חברת Panasonic Avionics, שעוסקת בפיתוח שירותי תקשורת מבוססת לוויינים ומערכות בידור במטוסים.

במסגרת הפרוייקט יצויידו מרבית מטוסי לופטהנזה, המבצעים טיסות ארוכות טווח, במערכת exConnect, כבר במהלך השנה הראשונה להפעלת הפרוייקט.

שירות ה- FlyNet יציע מגוון גדול של פונקציות תקשורת, הפועלות על בסיס פס תקשורת רחב, כגון אפשרות לשלוח ולקבל דואר אלקטרוני, לגלוש באינטרנט ולהשתמש ברשתות פרטיות וירטואליות באמצעות מחשב נישא, מחשב כף-יד או נייד חכם. בעתיד יוכלו משתמשי טלפונים ניידים חכמים, מסוג iPhone ו-Blackberry , לשלוח דוא"ל ומסרונים על רשתות תקשורת ניידות מסוג GSM/GPRS.

הנוסעים יחוייבו עבור השימוש בשירות בכרטיס האשראי שלהם או באמצעות חשבונם אצל המפעיל הסלולארי. בנוסף, לופטהנזה שוקלת לאפשר חיוב במיילים בחשבון Miles & More עבור "זמן אוויר".

לדברי וולפגאנג מאיירהובר, המנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של לופטהנזה, "מעתה נוסעי לופטהנזה יוכלו ליהנות מהרמה הגבוהה של אמצעי התקשורת החדישים שיעמדו לרשותם במהלך הטיסות בקווים ארוכי הטווח. אמצעים אלו יתאפיינו ביכולות המשופרות המאפשרות בין השאר לאנשי עסקים לנהל את עסקיהם באופן רצוף בין אם הם במשרד, בבית מלון או בטיסת לופטהנזה מעל לעננים".

"אנו נרגשים ומלאי ציפיה לשתף פעולה עם חברת לופטהנזה, הלקוחה הראשונה של מערכת exConnect החדישה לשירות אינטרנט בפס רחב", ציין פול מרגיס , מנכ"ל Panasonic Avionics. "הניסיון שלופטהנזה צברה בתחום זה, כחברה חלוצה בהפעלת שירותי אינטרנט בפס רחב בטיסות, הופך אותה לשותפה אידיאלית בפרוייקט חדשני זה. אנו שמחים שנוכל להציע שוב את שירות FlyNet לנוסעי לופטהנזה עם מגוון רחב יותר של אפשרויות שימוש", הוסיף מרגיס.

לופטהנזה חנכה את שירות האינטרנט האלחוטי בפס רחב FlyNet בטיסה מסחרית ב- 15 בינואר 2003. השירות הוצע בין השנים 2004-2006, בשיתוף פעולה עם חברת Connexion By Boeing, אך הופסק על-ידי בואינג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: