דלתא איירליינס תגדיל את הקיבולת בטיסה היומית לניו יורק
החברה תחליף בקיץ 2010 את המטוס, שמשרת את הקו מתל אביב, למטוס בואינג ER747-400, עם 403 מקומות ישיבה. אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא בישראל: "המטוס החדש אף יציע אפשרויות נוספות להובלת מטען עם תוספת משמעותית של קיבולת מטען".
Shutterstock
דלתא איירליינס הודיעה היום על הפעלת מטוס בואינג ER747-400 בטיסה היומית מנמל התעופה בן גוריון לניו יורק-JFK, החל מ- 4 ביוני 2010.
מהלך זה, שיציע תוספת של 187 מושבים - סה"כ 403 מקומות ישיבה מידי יום לניו יורק, הינו חלק מסדרת שיפורים מתוכננים, אשר יחזקו את פעילותה הבינלאומית של דלתא בקיץ 2010, כולל הפעלה מחודשת של טיסות ב- 16 קווים טרנסאטלנטיים ישירים. כל זאת באמצעות שיתוף הפעולה המתחזק של דלתא עם אייר פראנס-KLM ברחבי אירופה.
אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא בישראל: "המטוס החדש אף יציע אפשרויות נוספות להובלת מטען עם תוספת משמעותית של קיבולת מטען".
מהלך זה, שיציע תוספת של 187 מושבים - סה"כ 403 מקומות ישיבה מידי יום לניו יורק, הינו חלק מסדרת שיפורים מתוכננים, אשר יחזקו את פעילותה הבינלאומית של דלתא בקיץ 2010, כולל הפעלה מחודשת של טיסות ב- 16 קווים טרנסאטלנטיים ישירים. כל זאת באמצעות שיתוף הפעולה המתחזק של דלתא עם אייר פראנס-KLM ברחבי אירופה.
אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא בישראל: "המטוס החדש אף יציע אפשרויות נוספות להובלת מטען עם תוספת משמעותית של קיבולת מטען".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}