אא

כרטיס מתל אביב לאתונה ביורו אחד!!!

מבצע היכרות חסר תקדים של חברת התעופה היוונית "אולימפיק אייר": כרטיס טיסה מתל-אביב לאתונה במחיר של החל מ-1 יורו לכל כיוון. מחירי הכרות של 1 יורו גם לטיסות המשך מאתונה ליעדים ביוון ובאירופה.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה היוונית הישנה-חדשה "אולימפיק אייר", כיום בבעלות פרטית, פתחה במבצע חסר תקדים בישראל – החל מאתמול מציעים סוכני הנסיעות לציבור כרטיסי טיסה בקו תל-אביב – אתונה במחיר של החל מ-1 יורו לכיוון, 2 יורו לטיסה הלוך ושוב.
"אולימפיק אייר", המיוצגת בישראל על ידי חברת "גלובל רפרזנטיישן", היא היורשת של חברת התעופה היוונית הממשלתית הוותיקה, וכיום היא נמצאת בבעלות פרטית של תאגיד העסקים היווני הגדול Marfin International Group המאגד עסקי ספנות ובנקאות.
כרטיסי הטיסה במחיר של 1 יורו הם מבצע היכרות, שעליו הכריזה ההנהלה החדשה של "אולימפיק אייר", כדי שהציבור הישראלי יכיר את שרותיה. לחברה החדשה צי של מטוסי נוסעים חדשים מדגמי איירבוס 319 ו-320, ובהם מחלקת עסקים ייעודית עם רמת שירות גבוהה במיוחד. הצי של החברה הוא כיום מהצעירים בחברות התעופה באירופה.
"אולימפיק אייר" מקיימת טיסות סדירות קבועות בין תל אביב לאתונה כל יום, 364 ימים בשנה. כרטיס הטיסה במסגרת המבצע המיוחד נמכר כבר אצל סוכני הנסיעות בארץ, ומספר המקומות במחיר זה מצומצם. המבצע יימשך חודשיים - הכרטיסים מיועדים לטיסות בין 10 לאוקטובר ל-10 בדצמבר 2009. המחיר של 1 יורו לכיוון כולל היטל דלק, אך איננו כולל מסים. גם טיסות המשך של "אולימפיק אייר" מאתונה ללונדון, או למיקונוס או ליעדים אחרים בתוך יוון ובאירופה, מוצעים במחיר המבצע – החל מ-1 יורו לכיוון, 2 יורו הלוך וחזור. לשם השוואה, כרטיס טיסה רגיל מת"א לאתונה עולה כ-230 דולר, ללא מסים והיטל דלק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: