אא

אנשי העסקים הישראלים מכורים לעבודה

מסקרים שערכה בריטיש איירווייס עם מכוני מחקר מובילים עולה כי רבים מאיתנו מרגישים שהם מזניחים את המשפחה לטובת העבודה. הפתרון של בריטיש: שני מבצעים המאפשרים להמשיך לטוס לפגישות חשובות, אבל גם לקחת את המשפחה לטיול על חשבון המיילים הנצברים

Shutterstock Shutterstock
מסקר שערכה בריטיש איירווייס ביחד עם מכון המחקר YouGov בקרב תושבי אירופה, עולה כי 43% מרגישים שהם כבולים לעבודה ואינם משקיעים די זמן במשפחה.

להלן ממצאים נבחרים מהסקר:
ישראל מובילה את מצעד ה-וורקוהולים, המכורים לעבודה, ביחד עם רוסיה ובלגיה, בעוד שהשוודים מסתבר מוצאים זמן גם לעבודה וגם למשפחה.
בגרמניה ובשוויץ עובדים הרבה שעות ביום. בגרמניה ובשוויץ עובדים מעל לשמונה שעות ביום.
באיטליה, לעומת זאת, נחים יותר. חמישית מהנשאלים עובדים פחות משבע שעות ביום.

לא בכדי יצאה בריטיש איירווייס במבצע מיוחד לאנשי העסקים החברים במועדון הנוסע המתמיד היכולים עתה ליהנות מכרטיסי חינם ובכך לבלות גם עם המשפחה.

בונוס המיילים המיוחד מקנה עבור כל טיסת הלוך-ושוב במחלקת עסקים Club World או במחלקה ראשונה First בונוס של עד שש טיסות הלוך-ושוב ללונדון במחלקת תיירים. המבצע הוא מיידי וחל על כל הטיסות עד 31 בדצמבר, 2009. לדוגמה, טיסה הלוך ושוב ללונדון במחלקת עסקים תקנה מיילים שווי ערך לטיסה ללונדון במחלקת עסקים או לשני כרטיסי טיסה בונוס במחלקת תיירים.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "אנו יודעים כי בכדי שהעסק יצליח, לא די בשיחת וידאו טרנסאטלנטית, שהרי אין דבר החזק יותר מלחיצת יד אישית ושיחת פנים מול פנים. המבצע שלנו מאפשר ללקוחותינו להמשיך ולטוס לפגישות עסקיות חשובות, ובתוך כך ליהנות מכרטיסי טיסה חינם המאפשרים זמן איכות עם המשפחה".

ועוד מבצע חדש: כפל נקודות לעובדים
בריטיש איירווייס יצאה היום במבצע נוסף לעידוד חברות מסחריות לטוס, ע"י מתן כפל נקודות לחמש הטיסות הראשונות, שיתבצעו ע"י עובדי החברה. במסגרת תכנית זו, חברות מסחריות צוברות נקודות בגין טיסות של עובדיהן, כאשר מנקודות אלה ניתן לממש כרטיסי טיסה ושדרוגים. כל זאת, כמובן, ללא פגיעה בזכויות הנוסעים המתמידים של בריטיש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: