אא

ויויאן דל-מאס המנכ"לית החדשה של אייר פראנס KLM בישראל

דל-מאס, שתכנס לתפקיד ב- 18 בנובמבר 2009, ניהלה בתפקידה האחרון את תחום הסחר האלקטרוני של החברה בפריז ותחליף את פטריק עמאר, אשר מסיים קדנציה בת 4 וחצי שנים ועובר לתפקיד חדש במשרד הראשי של החברה.

Shutterstock Shutterstock
דל-מאס , החלה את דרכה בחברת האם אייר פראנס לפני 26 שנים. בין היתר שימשה כמנהלת החברה בכמה אזורים ובהם דרום ארה'ב, דרום גרמניה וטהיטי. בתפקידה האחרון ניהלה את תחום הסחר האלקטרוני של החברה בפריז. דל-מאס דוברת צרפתית, אנגלית, גרמנית ואיטלקית.

ויויאן דל-מאס: 'אני שמחה להתחיל תפקידי בישראל ורוצה להודות לפטריק עמאר על קבלת הפנים החמה. עומדים בפניי אתגרים ויעדים רבים בתקופה הקרובה; לאחר שנה של משבר כלכלי עולמי חשוב להמשיך ולחזק את החברה בארץ ובעולם, לייעל את השירות לנוסע וכמו תמיד להמשיך לחדש ולשפר את חווית הטיסה'.

פטריק עמאר, אשר מסיים בימים אלה את תפקידו בארץ, הוביל בארבע וחצי השנים האחרונות את תהליך המיזוג בין אייר פראנס הצרפתית ל-KLM ההולנדית והפך את שתי החברות לקבוצת תעופה אחת. עמאר: '4 וחצי השנים האחרונות היוו חוויה מרתקת ומאתגרת ביותר עבורי. אני שמח שהתהליך המורכב של מעבר משתי חברות לחברה אחת עבר בהצלחה יתרה ושהיום אייר פראנס ו- KLM פועלות בסינרגיה ומהוות חברה יציבה וחזקה. בפן האישי אני חייב לציין שהמעבר לארץ ישראל היה נפלא עבורי ועבור משפחתי ושנמשיך לבוא ולבקר כאן'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: