בריטיש איירווייס ואיבריה הגיעו לסיכום לגבי המיזוג ביניהן
הליך המיזוג, שייצור את חברת התעופה השלישית הגדולה בעולם, ייחתם רשמית בתחילת 2010. בריטיש תחזיק ב- 55% ממניות החברה המאוחדת.
Shutterstock
המהלך, שהחל בשיחות ביולי 2008, עומד להחתם רשמית, כאשר חברות התעופה בריטיש איירווייס ואיבריה הגיעו לסיכום לגבי המיזוג ביניהן, אשר ייצור את חברת התעופה השלישית בגדולה בעולם.
החתימה הרשמית תתבצע ברבעון הראשון של שנת 2010 ועד סוף השנה הבאה יושלם כל המהלך. ווילי וולש אמר לכלי התקשורת בבריטניה, כי: "אלו חדשות גדולות עבור בריטיש איירווייס, ללקוחות שלנו ולמחזיקי המניות".
על פי הסיכום שהושג, בריטיש איירווייס תחזיק ב- 55% ממניות החברה המאוחדת ובעלי איבריה יחזיקו בשאר המניות. תוקם חברת גג לשתי החברות, שבראשה יעמוד מנכ"ל בריטיש איירווייס, ווילי וולש ומנכ"ל איבריה, אנטוניו ואסקז, יעזור לצידו כמנכ"ל החברה המאוחדת.
איחוד החברות ייצור חברה עם 420 מטוסים שטסה ל- 250 יעדים . לפי החישוב שערכו החברות, המיזוג יחסוך להן 594 מיליון דולר בשנה.
כיום בריטיש איירווייס מטיסה 33 מיליון נוסעים בשנה ואילו לאיבריה 28.5 מיליון נוסעים. לבריטיש יש 38,704 עובדים ולאיבריה יש 21,578 עובדים. אין ספק כי הקמת החברה החדשה תגרום לצמצום גדול של כוח האדם ולהתייעלות בקרב החברה החדשה, שאמורה להצעיד את שתי החברות לדרך טובה יותר ממצבם כיום.
כלי התקשורת באירופה עוסקים בנושא בהרחבה ואפילו בארה"ב ובקנדה עסקו בשעות האחרונות תוכניות הכלכלה באיחוד, שאמור לשנות את מפת חברות התעופה העולמית.
החתימה הרשמית תתבצע ברבעון הראשון של שנת 2010 ועד סוף השנה הבאה יושלם כל המהלך. ווילי וולש אמר לכלי התקשורת בבריטניה, כי: "אלו חדשות גדולות עבור בריטיש איירווייס, ללקוחות שלנו ולמחזיקי המניות".
על פי הסיכום שהושג, בריטיש איירווייס תחזיק ב- 55% ממניות החברה המאוחדת ובעלי איבריה יחזיקו בשאר המניות. תוקם חברת גג לשתי החברות, שבראשה יעמוד מנכ"ל בריטיש איירווייס, ווילי וולש ומנכ"ל איבריה, אנטוניו ואסקז, יעזור לצידו כמנכ"ל החברה המאוחדת.
איחוד החברות ייצור חברה עם 420 מטוסים שטסה ל- 250 יעדים . לפי החישוב שערכו החברות, המיזוג יחסוך להן 594 מיליון דולר בשנה.
כיום בריטיש איירווייס מטיסה 33 מיליון נוסעים בשנה ואילו לאיבריה 28.5 מיליון נוסעים. לבריטיש יש 38,704 עובדים ולאיבריה יש 21,578 עובדים. אין ספק כי הקמת החברה החדשה תגרום לצמצום גדול של כוח האדם ולהתייעלות בקרב החברה החדשה, שאמורה להצעיד את שתי החברות לדרך טובה יותר ממצבם כיום.
כלי התקשורת באירופה עוסקים בנושא בהרחבה ואפילו בארה"ב ובקנדה עסקו בשעות האחרונות תוכניות הכלכלה באיחוד, שאמור לשנות את מפת חברות התעופה העולמית.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}