אא

בשורה לאל על ובריטיש: bmi מפסיקה לטוס לת"א

החברה הודיע היום כי החל מ-10 בינואר 2010 תופסקנה טיסות בקו ת"א-לונדון. החברה מסבירה זאת כתוצאה מתנאי שוק קשים במיוחד

Shutterstock Shutterstock
bmi, חברת התעופה השניה בגודלה בנמל התעופה הית'רו מודיעה היום, 25 בנובמבר 2009, על תכניותיה לבניה מחדש של מפת היעדים שלה, אשר תכלול בין היתר את הפסקת פעילותם של מספר קווים כתוצאה מתנאי שוק קשים במיוחד. הפסקת הפעילות תכלול בין היתר את הקווים תל אביב, קייב, אמסטרדם ובריסל.

הטיסה האחרונה מלונדון לתל אביב תמריא ב-9 בינואר 2010 והטיסה האחרונה מתל אביב ללונדון תמריא ב-10 בינואר 2010.
בנוסף מודיעה החברה כי החל מאפריל 2010 תסיים את חוזה החכירה של מטוסי האיירבאס A330 אשר שימשו אותה בין השאר להפעלת שתי הטיסות היומיות לתל אביב.

הפסקת הפעילות לקווים אלו הינה חלק מתכנית ההבראה, אשר נועדה לשפר את רווחיותה של bmi הנמצאת בבעלות מלאה של חברת התעופה לופטהנזה, שמצידה הביעה את מחויבותה לסייע ל-bmi להבריא את מצבה הכלכלי ולהגיע לרווחיות בהקדם.
במבט אל העתיד תתמקד החברה בפלח השוק העסקי ותמשיך להציע לו מפת יעדים הכוללת את בריטניה ואירלנד וכמו כן גם יעדי המשך בעולם בשיתוף חברות ה- Star Alliance.

דומיניק פול, סמנכ"ל bmi, אמר: "אנו מצטערים על חוסר הנוחות אשר עשויה להיגרם ללקוחותינו כתוצאה מהפסקת הפעילות בקווים אלו. בהזדמנות זו ברצוני להודות לכל מי שהביעו את אמונם ותמיכתם בחברה בקווים הללו. החל מה-2 בדצמבר תחל החברה להציע פתרונות לכל לקוחותינו אשר ימצאו עצמם מושפעים מהמהלך. מרכז השירות העולמי של החברה יצור קשר עם לקוחות אלה לפי הסדר ועל-פי תאריך טיסתם."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: