אא

אל על הפסידה 47 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של השנה

זאת לעומת הפסד של 31 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. עפ"י הדיווח של החברה לבורסה לניירות ערך, ברבעון השלישי של השנה היא הרוויחה 12 מיליון דולר, לעומת רווח של 30 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

Shutterstock Shutterstock
חברת אל על הפסידה בתשעת החודשים הראשונים של השנה 47.280 מיליון דולר, זאת לעומת הפסד של 31.789 מיליון דולר של השנה, כך עולה מהדו'ח שהגישה החברה לבורסה לניירות ערך.

ברבעון השלישי של השנה, בחודשים יולי-ספטמבר 2009, החברה רשמה רווח של 12.304 מיליון דולר לעומת רווח של 30.967 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

עפ'י הדו'ח, החברה רשמה הכנסות מפעילות בתשעת החודשים הראשונים של השנה, בסך של 1.24 מיליארד דולר לעומת 1.63 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות המכירה של החברה קטנו, ועמדו על 138.377 מיליון דולר לעומת 180.028 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

החברה רשמה קיטון בהכנסות מפעילות בחודשים יולי-ספטמבר 2009, שהסתכמו ב- 496.059 מיליון דולר לעומת 606.929 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

החברה רשמה ירידה של 35.3% בהוצאות דלק בתשעת החודשים הראשונים של השנה.

חיים רומנו, מנכ"ל אל על בתגובה: "אל היא בין החברות הבודדות מבין חברות התעופה הסדירות המסיימת את הרבעון השלישי של 2009 ברווח. אל על השכילה להתמודד במהלך הרבעון השלישי עם המשבר הכלכלי העולמי, שהביא לשחיקה חריפה במחירי תנועת הפרימיום ולקריסת שוק המטענים. ההישג הוא תוצאה של הפעלת מגוון כלים שיווקים לצד טיפול זהיר ומבוקר בהוצאות. ראויים לציון במיוחד הישגי הגידול בנתח שוק נוסעיםבשיעור של כ- 6% ושמירה על שיעורי תפוסה גבוהים ביחס לממוצע העולמי, זאת למרות המשך הגידול בתחרות מצד החברות הסדירות הזרות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: