אא

שיפור קל בתנועת הנוסעים בחודש אוקטובר

יאט"א פרסמה היום [יום ב'] את הסיכום החודשי של תנועת הנוסעים והמטענים הבינלאומית. ג'ובאני ביסיניאני, יו"ר ומנכ"ל יאט"א: "המשבר עלה לתעשיה בשנתיים של גידול. התאמת עלויות וקיבולת למציאות הזאת תהיה אתגר".

Shutterstock Shutterstock

מהנתונים עולה כי תנועת הנוסעים גבוהה בחצי אחוז בהשוואה לאוקטובר 2008 ותנועת המטענים עדיין נמוכה בחצי אחוז מאשר בחודש המקביל אשתקד. תפוסת הנוסעים עמדה על 78% ותפוסת המטענים על 54.1%, בדומה לרמות שלפני המשבר.



תנועת הנוסעים גבוהה ב- 6% מהשפל שנרשם בחודש מרץ 2009 אך נמוכה ב- 5% מהשיא שהיה בתחילת שנת 2008. תנועת המטענים גבוהה בשיעור של 14% מהשפל של דצמבר 2008 אך עם זאת נמוכה ב- 15% מהשיא של ראשית 2008.

הכנסות מנוסעים לקילומטר, בחלוקה ע"פ אזורי פעילות של חברות התעופה : המזרח התיכון עלתה בשיעור הגבוה ביותר של 14.3%, אמריקה הלטינית עלתה ב- 9% ואסיה פסיפיק עלתה ב- 0.9%. לעומת זאת, צפון אמריקה ואפריקה ירדו בשיעור של 2.6% כל אחת ואירופה ירדה ב- 3%.

בסיכום הנתונים מתחילת השנה רק במזרח התיכון נרשם גידול לעומת השנה הקודמת, שהסתכם ב- 9.9%. באפריקה היתה ירידה של 8.3%, באסיה/פסיפיק ירידה של 7.9%, בצפון אמריקה ירידה של 6.3%, באירופה ירידה של 5.5% ובאמריקה הלטינית ירידה של 1.2% בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: