אא

תעשיית התעופה הציגה בוועידת האקלים בקופנהגן את תוכניותיה להפחתת הזיהום

ג'ובאני ביסיניאני, מנכ"ל יאט"א, הציג בכנס תוכנית אסטרטגית והתחייב בשם חברות התעופה לפעול לצמצום של 50% בזיהום האוויר עד לשנת 2050

Shutterstock Shutterstock
"אנחנו התעשייה הגלובלית היחידה, שהגיעה לקופנהגן עם תוכנית אחידה וברורה ומחוייבות לקצץ בחצי את הזיהום האווירי עד שנת 2050", אמר היום ג'ובאני ביסיניאני, מנכ"ל יאט"א, בוועידת האקלים הבינלאומית בקופנהגן, והציג בפני משתתפי הוועידה מצגת על הפעילות 'הירוקה' של ארגון התעופה הבינלאומי.

התוכנית הסביבתית של יאט"א, לה שותפים: חברות התעופה, נמלי התעופה, הספקים והיצרנים של התעשייה, מאמצת גישה של צמצום כולל של זיהום האוויר ומחוייבות להפחיתו מדי שנה באחוז וחצי עד 2020, ואילו עד 2050 להגיע לצמצום כולל של 50% בהשוואה לזיהום הכולל של תעשיית התעופה ב-2005.

המצגת של ביסיניאני הוצגה בפני משתתפי הכנס הבינלאומי של ICAO , הפועל מזה 65 שנה יחד עם ממשלות ברחבי העולם להבטיח את ביטחונה, בטיחותה ואחריותה הסביבתית של תעשיית התעופה. ביסיניאני האיץ ברשויות השלטון לשתף פעולה עם תעשיית התעופה בצמצום הזיהום באומרו: "הדרך היחידה להגשים את מטרותינו היא לפעול בשיתוף פעולה עם הרשויות הממשלותית במדינות השונות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: