אא

החלל קרוב מתמיד

וירג'ין גלאקטיקס חשפה את ספינת החלל הפרטית הראשונה בהיסטוריה, Spaceship 2 ואת כלי השיגור שיישא אותה לחלל, ה- whiteknight 2. הטיסות לחלל יחלו בתום סדרת טיסות מבחן וקבלת האישורים הממשלתיים הדרושים.

Shutterstock Shutterstock

אתמול נחשפה במדבר מוגאבי בקליפורניה ספינת החלל המסחרית הראשונה, vss אנטרפרייז , שמתוכננת להטיס אלפי תיירים לטיסות בחלל בשנים הקרובות. "זהו אכן יום היסטורי", אמר סיר ריצ'רד ברנסון, מייסד קבוצת וירג'ין, באירוע הסרת הלוט. "הצוות יצר לא רק תקדים עולמי, אלא גם ספינה הנראית כיצירת אומנות. חשיפת החללית לוקחת את חזון התיירות בחלל לשלב הבא וממחישה את העובדה שהפרוייקט השאפתני הזה מתקדם במהירות לכיוון היעד של טיסה מסחרית בטוחה לחלל."

בקרוב תתחיל החללית סדרת טיסות ניסוי, בדרך לקבלת האישורים הממשלתיים הדרושים להפעלת קו טיסות סדירות לחלל. החללית מסוגלת להטיס 6 תיירים פרטיים, לטיסה תת מסלולית בחלל בנוסף לשני אסטרונאוטים שיטיסו אותה.

באירוע ההשקה נכח אלירון ירון, יו"ר חברת "גלקטיק דרים ליינס" הישראלית, המשווקת בארץ את כרטיסי הטיסה ל"אנטרפרייז החדשה", במחיר של 200 אלף דולר. ירון, המלווה את הפרוייקט מתחילתו, אמר: "זאת היסטוריה שקורמת עור וגידים. כל כך הרבה ישראלים חלמו לטוס באנטרפרייז, עכשיו החלום הזה הופך למוחשי."



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: