אא

באוסטריאן איירליינס מתכוננים לביטול עמלת הסוכנים

במסיבת עיתונאים לכבודו של אלי מסר, מנכ"ל אוסטריאן איירליינס בישראל, הפורש בסוף החודש, אמר אנדריאס בירווירת', מנכ"ל משותף של חברת התעופה האוסטרית: "אנחנו צריכים להעריך מחדש את החלטתנו הקודמת על אי ביטול העמלה...מתוך הניסיון שלנו באירופה ביטול העמלה אינו מחסל את סוכני הנסיעות".

Shutterstock Shutterstock
במסיבת עיתונאים חגיגית לרגל פרישתו של אלי מסר, מנכ"ל אוסטריאן איירליינס בישראל, לאחר שרות של 46 שנה בחברה, השתתפו בכירי חברת התעופה האוסטרית: אנדריאס בירווירת', מנכ"ל משותף של חברת התעופה, וכריסטינה דבה, סגנית נשיא החברה, וכן דפנה בן משה, מנהלת המכירות של אוסטריאן בארץ, שהחל מראשית החודש הבא תחליף את אלי מסר ותעמוד בראש הסניף הישראלי של החברה.

אלי מסר הנרגש סיכם בקצרה את שנות שרותו הארוכות והפוריות באוסטריאן איירליינס וזכה לשבחים רבים מבכירי החברה. "אלי הוא מספר 1 בחברה שלנו. הוא האיש הוותיק והמנוסה ביותר בכל הצוות של אוסטריאן איירליינס, והוא שהפך את החברה שלנו מחברה קטנה לאחת מחברות התעופה המובילות והגדולות בישראל", אמר בירווירת'.

בסקירתו על מצבה ותוכניותיה של החברה העלה בירווירת' על נס את שיתוף הפעולה הפורה עם חברת לופטהנזה, בעלת הבית של אוסטריאן, "לטובת כל הנוסעים שלנו", ויחד עם זאת הדגיש: "אנחנו עדיין אוסטריאן וצריך לשמור על נוכחות אוסטריאן בשוק הישראלי".

בשנה הקרובה מתכוונת החברה להגדיל את היצע המושבים בקו לישראל, בו יפעל ה-767 בשתי הטיסות היומיות. באשר לשיתוף הפעולה המקומי עם לופטהנזה – בימים אלה ממש יושבות קבוצות עבודה ודנות כיצד לשלב את מסגרות הפעילות בארץ. אגב תהליך התייעלות של החברה, המספר הכולל של עובדי אוסטריאן עומד להצטמצם בשנה הקרובה מ-8,000 ל-6,000.

מובן שאי אפשר היה להימנע מדיון בנושא עמלת הסוכנים, במיוחד נוכח העובדה כי בעלת הבית, לופטהנזה, ביטלה זה מכבר את עמלות הסוכנים בשוק הישראלי.

אלי מסר, שלאורך כל השנה האחרונה עשה מאמצים כדי לשמר את העמלה ולבדל את אוסטריאן מלופטהנזה וסוויס, אמר: "בסופו של דבר אי אפשר יהיה להימנע מעמלת אפס", ואנדריאס בירווירת' הקנה משנה תוקף לדברים, סיפר כי הנושא בדיון וציין כי "אנחנו צריכים להעריך מחדש את החלטתנו הקודמת על אי ביטול העמלה", והוסיף: "מתוך הניסיון שלנו באירופה ביטול העמלה אינו מחסל את סוכני הנסיעות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: