אא

באיי.די.בי תיירות ותעופה יצטרכו לקבל החלטה בנוגע לעתיד ישראייר

בכיר בחברה אומר כי אם החברה רוצה באמת להוות תחרות ולצמוח היא לא יכולה להמשיך לפעול עם הציוד שעומד לרשותה כיום. מנגד רכישת מטוסים פרושה השקעה ענקית. אפשרויות נוספות הן איחוד עם ארקיע או הפסקת הפעילות התעופתית, דבר שנראה כרגע לא בתוכנית.

Shutterstock Shutterstock
במסגרת רה-ארגון שעוברת קבוצת אי.די.בי תיירות ותעופה בימים אלו, תצטרך להתקבל החלטה באשר לעתיד חברת התעופה ישראייר. בכיר בקבוצה אומר כי: "ברור שבצורה הזו אם החבה רוצה להתפתח בנושא התעופה, היא לא יכולה להמשיך כך בכמות הציוד שעומד לרשותה כיום שהוא למעשה אפסי בשביל חברת תעופה".

לחברה, שבבעלותה כיום 2 מטוסי איירבס A320 ומספר מטוסי ATR קטנים, מספר אפשרויות פעולה. האחת, השקעה מסיבית בהצטיידות של מטוסים והפיכתה לחברה תעופה רצינית. הבעיה באפשרות הזו היא שבמשבר התעופה העולמי בהשקעה גדולה אין ביטחון לרווח ויש סיכוי שהחברה רק תמשיך להפסיד. ישנה אפשרות להשארת המצב כמו שהוא, אך הבעיה היא שישראייר מרוויחה כיום בקו לאילת ובקווים האחרים היא מפסידה. האפשרות השלישית היא מיזוג עם חברת ארקיע.

האפשרות הרביעית היא פשוט לסגור את חברת התעופה ולוותר על החלום שרק עולה כסף ללא הצלחה עד היום. התסריט האחרון נראה כרגע פחות ריאלי, פשוט כי מי שעומד בראש החברה לא ייתן לדבר כזה להתרחש לאחר כל מה שעבר על ישראייר מ-1996 כאשר היא הוקמה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: