אא

דלתא איירליינס זכתה ב-3 פרסי המגזין Business Traveler

בתחרות פרסי "הטובים בעסקי התיירות 2009" של המגזין, אשר מתקיימת זו השנה ה-21, בחרו 8,000 מתוך כ- 10,000 מנויי הפרימיום של המגזין את חברות התעופה האהובות עליהם, יעדי התיירות, בתי המלון וחברות תיירות נוספות.

Shutterstock Shutterstock
קוראי המגזין בחרו במועדון הנוסע המתמיד של דלתא, SkyMiles, אתר delta.com וטרקליני Sky Clubs כטובים ביותר בקטגוריות של "תוכנית הנוסע המתמיד הטובה ביותר", "אתר האינטרנט הטוב ביותר של חברת תעופה" ו"טרקלין שדה התעופה הטוב ביותר".

אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל, אמרה על הבחירה: "אנו שמחים ונרגשים שתוכנית הנוסע המתמיד של דלתא SkyMiles, טרקליני דלתא Sky Clubs, ואתר האינטרנט delta.com נבחרו כטובים ביותר זו השנה הרביעית ברציפות ע"י קוראי ה'ביזנס טרוולר'. משאנו נגשים לשלב האחרון של האינטגרציה בין דלתא ונורת'ווסט, אנו ממשיכים להתמקד בבניית רשת התעופה המובילה בעולם, כמו גם בהעברת המוצרים והשירותים הטובים ביותר לנוסעים. פרסים אלו הם האישור למאמצינו".

השיפורים האחרונים בתוכנית SkyMiles, Sky Clubs ו-delta.com, כוללים:
• תוכניות הנוסע המתמיד של נורת'ווסט ודלתא אוחדו רשמית לתוכנית הנאמנות הגדולה בעולם עם יותר מ-70 מיליון חברים.
• טרקליני נורת'ווסט ודלתא הפכו להיות מועדוני Delta Sky Clubs, תוך שהם מציעים לחברים חוויה אחת עקבית אשר מאמצת את עדיפויות הנוסעים מ- 2 תוכניות הטרקלינים. החברות בטרקליני דלתא מאפשרת גישה ליותר מ-50 מועדונים בשדות תעופה במקומות שונים ברחבי העולם, כמו גם בטרקלינים של שותפים כולל אלו של אלסקה איירליינס.
• Delta.com נגישה כעת ב-11 שפות, מאפשרת צפייה ושינוי טיסות בקלות ומספקת לנוסעים פונקציות שדרוג והזמנה מחודשת באופן עצמאי של הטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: