אא

הסוכנים: בריטיש איירווייס לא נותנת פתרונות למקרה של שביתה

בחברה צפוייה לפרוץ שביתה בשבוע הבא, וסוכני הנסיעות נמצאים בבעיה עם הנוסעים שלהם. הסוכנים טוענים כי החברה לא מספקת פתרונות. בריטיש מגיבה: אם תהיה שביתה, נציע פתרון מתאים לכל בעיה

Shutterstock Shutterstock
סוכני נסיעות רבים מוטרדים באשר למה יקרה עם הנוסעים שלהם בשבוע הבא, כאשר אמורה לפרוץ בחברת התעופה בריטיש איירוויס שביתה.
סוכנים אמרו היום לpassportnews כי: "בשבוע הבא אמורה להיות שביתה בחברה, ואין לנו כל פתרונות או הנחיות מן החברה, מה יקרה אז עם הנוסעים. יש לנו פניות מנוסעים מודאגים, והחברה לא מגיבה. זו בעיה בהתנהלות של החברה", אמרו הסוכנים.

כזכור 92% מעובדי בריטיש איירווייס תמכו בהשבתת החברה באסיפה מיוחדת שהם ערכו בגלל תנאי הפנסיה ודברים נוספים שיש להם טענות להנהלת החברה.

המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל, יעל קטן, דוחה על הסף את הטענות ואומרת כי המשרד בתל אביב של חברת התעופה נמצא בקשר הדוק ורציף עם כל סוכני הנסיעות. "אנו רואים בציבור סוכני הנסיעות שותפים מלאים למכירות וברור כי נעשה כל מאמץ כדי שאלה יוכלו להעניק לכל לקוחותיהם את השירות המקצועי, היעיל והטוב ביותר", אמרה יעל קטן.

לגבי השביתה, הדגישה יעל קטן כי אין כל בטחון כי אכן תפרוץ שביתה. באם אכן תפרוץ, כחברת תעופה סדירה ואחראית, תפעל החברה כדי להבטיח שכל נוסע ישראלי שהזמין טיסות, אם אכן אלה ישובשו, יטופל למציאת חלופה מתאימה. יעל קטן הוסיפה, "מאז ומעולם ראתה בריטיש איירווייס את הטיפול בלקוח כנושא בעל עדיפות והיא פועלת בהתאם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: